گوناگون

محصص : دشان آرامش را به نیمکت فرانسه آورد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرتضی محصص ، که به عنوان کارشناس در برنامه  بیست چهارده ، حضور داشت در خصوص بازی نیجریه فرانسه گفت : نیمه اول نیمه ای بود که موقعیت های فرانسه بیشتر بود ولی با بازی باز ، که فرانسه انجام داد ، هر لحظه ضدحمله های تیم نیجریه خطرناک می شد.

 محصص افزود : هر دو تیم بازی را باز ارائه می دادند. تیم فرانسه در ابتدای بازی نیجریه را تحت فشار می گذاشت به اینصورت که از سه مهاجم که در دو گوش و یک نوک داشت استفاده می کرد ولی حملات آنها پیش بینی شده بود. ولی زمانیکه دشان دست به تعویض طلایی خود زد با ورود گریزمن به زمین پیش بینی های استفان کشی را بهم ریخت و سبب شده بود که تمام توجه دفاع نیجریه به سمت این بازیکن و کریم بنزما برود.

وی در خصوص تیم نیجریه گفت : تیم ملی نیجریه در نیمه اول بازی خوبی را ارائه کرد، اما در نیمه دوم به دلیل تغییر تاکتیک فرانسه، و نیز کاهش توان بدنی متحمل شکست شد.

محصص در خصوص سبک بازی فرانسه بیان کرد : اگر فرانسه بخواهد این نحوه از بازی کردن یعنی با سه مهاجم و سه هافبک میانی  را ادامه دهد به نظر من کار بسیار سختی خواهد داشت ، چون زمانیکه توپ را از دست می دهند در زمان دفاع در برابر ضد حمله حریف دچار مشکل خواهند شد ، به دلیل اینکه سه مهاجم با فاصله زیادی که دارند برگشتشان سخت است که البته این نوع بازی ، اعتماد بنفس بالای تیم فرانسه را نشان می دهد . ولی اگر قرار باشد در مقابل حریف قدری چون آلمان بازی کند ، دچار مشکل خواهد شد. 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا