گوناگون

محمد نوري از پرسپوليس رفت

محمد نوري درباره‌ي جدايي خود از پرسپوليس اظهار کرد: من چهار سال در پرسپوليس بازي کردم. 37 گل زدم و بيش از 40 پاس گل دادم. اما به هر حال نظر سرمربي تيم اين بود که فصل بعد در اين تيم نباشم. مربي گري هم يک موضوع سليقه‌اي است، شايد يک مربي بازيکني را بخواهد و شايد هم نه.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: من يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد داشتم و خيلي دوست داشتم که با توجه به حضورمان در آسيا بار ديگر براي اين تيم به ميدان بروم. اما نمي‌توانم خودم را تحميل کنم.

نوري گفت: من چند سال با دايي کار کردم. به هر حال او به گردن من حق دارد اما نمي‌توانم آويزان باشم و التماس کنم که در پرسپوليس بمانم.

هافبک فصل گذشته پرسپوليس درباره‌ي ميزان طلب خود از اين تيم هم به ايسنا گفت: اين موضوع چندان مهم نيست و من با رحيمي هماهنگي هاي لازم را انجام دادم. او انسان بسيار خوبي است و واقعا به پرسپوليس آمده که کار کند. چهار سال در اين تيم بودم با هيچ کس هم دعوا ندارم و خيلي حرفه‌اي از پرسپوليس جدا مي‌شوم. الان که خودشان من را نمي‌خواهند بايد رضايت نامه‌ي من را هم بدهند.

نوري در پاسخ به اين سوال که گفته مي شود از استقلال پيشنهاد جدي دارد، گفت: من هنوز با هيچ تيمي مذاکره نکردم و از همين امروز که جدايي ام از پرسپوليس قطعي شد مي‌خواهم به پيشنهادهايم فکر کنم، درباره‌ي هيچ تيمي صحبت نمي‌کنم، تصميمي را مي‌گيرم که براي آينده خودم و رسيدن به تيم ملي مناسب باشد.

او در پايان گفت: مي‌خواهم از هواداران پرسپوليس تشکر کنم که 4-5 سال من را تحمل کردند. هر چه در توان داشتم براي اين تيم گذاشتم. بازيکنان بزرگ يک روز مي‌آيند و يک روز هم مي‌روند. از من بزرگتر هم مثل کريمي و مهدوي کيا از پرسپوليس رفتند. من هم هر چند دوست داشتم بمانم اما اين گونه از پرسپوليس رفتم. براي دايي و تيمش در فصل بعد آرزوي موفقيت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا