گوناگون

مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با شکوه هر چه تمامتر در دشتی برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان دشتی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت:فتح خرمشهر فتح ارزشها بود و هیمنه استکبار جهانی در هم شکسته و تجلی واقعی از ایثار واز خود گذشتگی به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی به عنوان یک بازیگر موثر مطرح است گفت:با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی معادلات  کشورهای جهان در منطقه خاورمیانه به هم ریخت وبرای اولین بار حضرت امام خمینی (ره) بعد از هزارو400 سال یک حکومت اسلامی برای اساس تعالیم و مفاهیم مکتب اهل بیت (ع) در بهترین سرزمین اسلامی یعنی ایران پایه گذاری کرد.

وی ادامه داد:امام خمینی (ره) تمام ساختارهای  حکومت را بر مبنای نظر مردم پایه گذاری کرد.

مهرجو بیان کرد: الحمد الله هم اکنون در مرحله ای هستیم که  ایران اسلامی به عنوان یک کشور مطرح در عرصه بین المللی  از صدور اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) به دیگر کشورها وحشت دارند.

سرپرست فرمانداری دشتی با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه دایم اصول و اندیشه بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای نسل جوان تبین کنیم تصریح کرد:اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) برگرفته از اندیشه های  اسلام ناب محمدی (ص) است که باید با دلسوزی تمام این اندیشه ها را  در نسل جوان نهادینه کنیم.

غلامرضا مهرجو خاطر نشان کرد:بیست وپنجمین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) باید با شکوه هر چه تمامتر به صورت معنوی در سطح شهرستان برگزار شود ودر این راستا همه دستگاههای اجرایی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین از بخشداران خواست این مراسم در روستاهای پرجمعیت نیز به نحو مطلوب وشایسته برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا