گوناگون

می‌خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال ایران معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا رحیمی در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه  پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان گفت: صمیمانه از گودرزی، خادم و گرشاسبی به خاطر حمایت‌ها و کمک‌های‌شان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به همدلی میان اعضای هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: همه ما دست به دست هم داده ایم تا بتوانیم برای باشگاه پرسپولیس کار مثبتی انجام دهیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه راه سختی تا رسیدن به مطلوبترین شکل فوتبال در پیش داریم، اظهار داشت : می خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال در کشور معرفی کنیم.

وی در ادامه با تاکید برنامه ریزی برای تقویت تیم‌های پایه افزود: اگر ظرف یکسال نتوانیم از پایه های پرسپولیس یکی، دونفر را به تیم اصلی بیاوریم هیچ کاری نکرده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما باید در این رده سنی چنان برنامه ریزی قوی داشته باشیم که بتوانیم با تربیت فوتبالیست‌های شاخص، از این نفرات به لیگ‌های بین‌المللی بفرستیم.

وی تاکید کرد: برنامه باشگاه مدون، معلوم و قانونی است. همه چیز برای مردم و هواداران شفاف بیان می‌‎شود. امیدوارم با حمایت معنوی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه و نه یک تیم فعالیت خود را گسترش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا