گوناگون

مراسم جشن ازدواج یکصد سرباز ارتش در اصفهان برگزار شد

81202357 5762749

به گزارش ایرنا، ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در این مراسم گفت: ازدواج در بین سربازان نه تنها مانع فعالیت اجتماعی و نظامی گری نیست بلکه تسهیل کننده این روابط است.

امیر سرتیپ دوم ستاد « رضا جهادی ارسی» افزود: سربازان متاهل، بهتر سربازی می کنند تا سربازان مجرد زیرا افراد متاهل مسوولیت پذیری و عاشقانه خدمت کردن را آموخته اند.

وی اظهار کرد: زنانی که همسری مرد سربازی نرفته را قبول می کنند در عمل نشان می دهند به این مردان عاشقانه وفادارند و سربازانی که در این زمان مسوولیت زندگی را قبول می کنند نشان می دهند که به مسوولیت پذیری و تحمل سختی زندگی مقاوم تر هستند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این برنامه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران گامی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ازدیاد نسل است.

همچنین ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری نیز گفت: برای اولین بار است که جشن ازدواج سربازان در نیروهای مسلح برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین « سید عباس قریشی » اظهار کرد: یکی از اهداف این جشن این بود که نشان دهد سربازی مانع ازدواج و ازدواج مانع سربازی نیست و در این زمینه ارتش برای سربازان متاهل تسهیلاتی درنظر گرفته است.

وی مهروزی به همسر، وفادار بودن، شریک دانستن هم در سرنوشت یکدیگر، دوری از گره انداختن در کار همدیگر و بی اهمیت دانستن گره های زندگی را از توصیه های رهبر معظم انقلاب به زوج های جوان دانست.

وی خاطرنشان کرد: با ازدواج به دنبال اعتلای خود و همسر خود باشید.

پ/7134/ 7132

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا