Mihanpostپیشنهاد سردبیرورزشی

بهداد سلیمی : توکلی باید زودتر مربی تیم ملی وزنه برداری می‌شد

به گزارش میهن پست – بهداد سلیمی کردآسیابی متولد ۱۷ آذر ۱۳۶۸ در قائم‌شهر و وزنه‌بردار ایرانی دستهٔ فوق سنگین و دارندهٔ رکورد یک ضرب جهان در این وزن با ۲۱۴ کیلوگرم و دارندهٔ مدال طلای المپیک لندن در مجموع با ۴۵۵ کیلوگرم است.

وزنه‌بردار طلایی ایران در المپیک لندن گفت: خوشبختانه طی یکی دو ماه اخیر جو آرامی در وزنه‌برداری حاکم شده که این موضوع قطعا در آینده نزدیک روی عملکرد نفرات تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی وزنه برداری ایران با سرمربیگری حسین توکلی در محل کمپ تیم های ملی برگزار شد.

بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان که پیش از این به تنهایی در محل اردوی تیم ملی تمرین می‌کرد، درباره شروع دور جدید تمرینات تیم ملی گفت: طی سه ماه گذشته به تنهایی تمرین می‌کردم، اما الان واقعا خوشحالم که نفرات ملی پوش بار دیگر به اردو آمده‌اند. تمرین در سالنی که چند قهرمان آسیا و جهان در آن حضور دارند انگیزه همه ما را برای بهتر شدن افزایش می‌دهد. علاوه بر این تاثیرگذاری روحی، به لحاظ شیوه تمرینی هم، این تمرینات گروهی به همه کمک می کند تا ایرادات تکنیکی‎شان را زودتر برطرف کنند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره انتخاب انتخاب حسین توکلی به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار مرد: به نظرم حسین توکلی شایستگی این را داشت که خیلی زودتر از اینها مسئولیت هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده بگیرد. نتیجه کار توکلی را همه ما در سطح نوجوانان و جوانان دیدیم.

قهرمان المپیک لندن همچنین تاکید کرد: بسیاری از نفرات سرشناس فعلی در رده سنی نوجوانان با حسین توکلی موفق به کسب مدال شدند و با تداوم همان مسیر الان خود را شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی و کسب افتخار در سطح بین المللی می دانند. از طرفی توکلی شناخت بسیار خوبی روی وزنه برداران دارد، چراکه با همه ما سال‎ها کار کرده است. به همین خاطر من مطمئن هستم او در مسئولیت جدید موفق خواهد بود.

وی همچنین با ابراز رضایت از جو کنونی حاکم بر وزنه برداری خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یکی دو ماه اخیر جو آرامی بر وزنه‎برداری حاکم بوده است که فکر می کنم حاصل مدیریت خوب آقای طباطبایی باشد. او در این مدت کوتاه با دعوت از پیشکسوتان و قهرمانان وزنه‎برداری باعث ایجاد وفاق و همدلی در خانواده وزنه برداری شده است که این موضوع قطعا در آینده ای نزدیک روی عملکرد تک تک نفرات تیم ملی هم تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

سلیمی در پایان با بیان اینکه برای او فرقی نمی کند چه کسی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری شود، گفت: انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری نزدیک است و نامزدهای انتخاباتی هر کدام فراخور موقعیت خود سعی می کنند برای ساختن آینده ای بهتر برنامه ریزی کنند. قطعا تا روز برگزاری مجمع حرف های قشنگی از سوی نامزدها به زبان خواهد امد اما من فکر می کنم آنچه اهمیت دارد این است که این وعده و وعید ها با عملکرد آنها یکسان باشد. تنها خواسته من از رئیس آینده فدراسیون وزنه برداری این است که صادقانه رفتار کند و در تحقق وعده هایش کوشا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا