گوناگون

مردم شیعه و سنی خاش برای عزت اسلام حلقه اتحاد تشکیل دادند

81241210 5829490

به گزارش ایرنا، حملات وحشیانه و ددمنشانه صهیونیستها و گروهکهای تروریستی به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، عراق، سوریه و سایر بلاد اسلامی و سکوت مجامع بین المللی سبب شد تا مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی خاش در استان سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان دست به دعا برداشته و از بارگاه الهی برای رهایی مسلمانان از شر دشمنان کمک و یاری استمداد کردند.

افزون بر 800 نفر از مردم خاش اعم از علما، معتمدان، ریش سفیدان، کسبه و بازاریان، مدیران، کارکنان ادارات و نهادها، اعضای شورای اسلامی و سایر اقشار مردمی حول محور اتحاد و همدلی در شهرداری خاش گردهم آمده و حلقه وحدت تشکیل دادند.

رییس شورای اسلامی شهر خاش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: رمضان ماه صلح، رحمت و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

یارمحمد شهنوازی برگزاری مراسم دعا و نیایش و برپایی سفره های افطاری در ماه مبارک رمضان را زمینه ساز اخوت و اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان دانست و بیان کرد: در هنگامه ای که رژیم صهیونیستی به کشتار بی رحمانه مردم روزه دار غزه می پردازد و سازمانهای بین المللی و مدعی دفاع از حقوق بشر و غیره سکوت اختیار کرده اند، مردم خاش در آیین های دینی و سفره های معنوی افطار با دعا و مناجات نابودی مستکبران و صهیونیست های ظالم را آرزو کردند.

وی با محکوم کردن هجوم وحشیانه گروه تروریستی داعش و سلب آرامش روزه داران در کشورهای مسلمان، پیام حمایت معنوی مردم شیعه و سنی خاش از مسلمانان رنج دیده غزه را اعلام کرد.

شهنوازی به عنوان رییس شورای اسلامی و آزاده هشت سال جنگ تحمیلی از عموم مردم خاش درخواست کرد: همانگونه که در ماه مبارک رمضان حضوری فعال در آیینهای مذهبی دارند در جمعه آخر این ماه مبارک با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین، قدس شریف و سایر مسلمانان ستم دیده و نفرت شان را از استکبار و صهیونیست جهانی اعلام کنند.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. ک/3

7312 / 653

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا