Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی دقیق به خودروی مرسدس S کلاس جدید + عکس

در این مطلب از میهن پست نگاه دقیقی به خودروی مرسدس S کلاس جدید خواهیم داشت. خودویی لوکس با قیمتی بسیار بالا که هر کسی از پس آن بر نمیاید.

مرسدس از همین حالا پیش‌فروش نسل جدید S کلاس در آلمان را شروع کرده است. این خودروی لوکس با ۵ نسخه مختلف در آلمان عرضه خواهد شد.

با قیمت پایه ۹۳۴۳۸ یورویی برای نسخه با فاصله بین محوری استاندارد و قیمت ۹۶۰۹۴ یورویی برای نسخه طویل‌تر، شما مالک مدل پایه S350d با پیشرانه ۲.۹ لیتری دیزلی خواهید شد. این پیشرانه قدرت ۲۸۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۴ ثانیه‌ای می شود.

قیمت مدل S350d 4Matic از ۹۷۱۵۰ و ۹۹۸۰۶ یورو برای دو نسخه استاندارد و طویل‌تر شروع شده و برای مدل S400d 4Matic باید ۱۰۳۹۹۴ و ۱۰۶۹۹۸ یورو بپردازید. مدل آخری قدرت ۳۳۰ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری داشته و شتاب آن در ۵.۴ ثانیه ثبت می شود.

مدل S450 4Matic به‌صورت طویل‌تر عرضه شده و قیمت آغازین ۱۰۶۶۵۰ یورویی دارد. پیشرانه ۳ لیتری بنزینی این خودرو قدرت ۳۶۷ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری داشته و برای رسیدن سرعت آن از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۱ ثانیه زمان نیاز است.

نهایتاً هم به مدل S500 4Matic با قیمت ۱۱۵۱۳۰ و ۱۱۷۷۸۶ یورو می‌رسیم. این مدل از نیروگاه ۳ لیتری با خروجی ۴۳۵ اسبی و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری سود برده و شتاب آن در ۴.۹ ثانیه رقم می‌خورد. تمامی نسخه‌های یاد شده حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی داشته و به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک مجهز شده‌اند.

البته که خریداران می‌توانند آپشن های متنوعی همچون صفحه‌نمایش سه‌بعدی ۱۱۴۸ یورویی، هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده با قیمت ۳۴۶۸ یورو، دستیار کابین MBUX با قیمت ۶۲۶ یورو، نورپردازی کابین ۹۱۶ یورویی، چراغ‌های دیجیتال ۲۱۹۲ یورویی، فرمان پذیری اکسل عقب با قیمت ۱۵۰۸ یورو و کیسه هوای عقب ۵۸۰ یورویی را سفارش دهند.

اولین نسخه‌های S کلاس جدید از دسامبر به دست مشتریان اروپایی خواهند رسید و فروش آن در آمریکا نیز از سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

باهم در میهن پست تصاویری از مرسدس S کلاس جدید را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا