Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

مرمت خانه قدیمی با ۱۳هزار سکه توسط یک زن آمریکایی + عکس

مرمت خانه قدیمی با ۱۳ هزار سکه توسط یک زن خوش ذوق در پورتلند آمریکا در حالی انجام شده که این زن برای انجام چنین پروژه ای از سه کیف پر از سکه معادل ۵۰ دلار استفاده کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

مرمت یک خانه قدیمی باید با خلاقیت و استفاده از روش های هوشمندانه انجام شود تا نتیجه کار به شکل قابل قبولی در بیاید . ایده استفاده از سکه برای انجام این کار ابتدا توسط  Tonya Tooners مطرح شد و سپس این خانم از روی ایده اصلی کار طراحی الگو را انجام داد .

این زن هنرمند برای شروع کار مرمت گرانقیمت خود سه کیسه پر از سکه در مجموع معادل ۱۵۰ دلار را از بانک های مختلف تهیه کرد پس از آن کف خانه را که از جنس چوب بود به خوبی تمیز کرده و الگوی خود را به مرور روی آن طراحی کرد و پس از طراحی و اجرای سکه ها در کف اتاق به زیبایی هر چه تمامتر روی سکه ها را با ده قوطی چسب آلمر و اپوکسی پوشانده و با صیقل دادن چسب خشک شده کفپوشی زیبا و دیدنی و البته خلاقانه ای را در خانه خود خلق کرده است.

اما طبق گفته سازنده همین چند مرحله کوچک چندین ماه طول کشید تا به پایان برسد چرا که وی یک سگ زیبا با نام Trouble داشته و این سگ در این مدت علاقه زیادی به این سکه ها پیدا کرده بود هر بار که کار طراحی الگو به جایی می رسید این سگ از راه رسیده و سکه ها را جابجا می کرد.

در این میان مالک ساختمان قدیمی درباره این پروژه گفته :

من از ابتدا برای مرمت خانه ام برنامه خاصی نداشتم و حتی همانطور که مشاهده می کنید الگویی هم که در کف این خانه وجود دارد تنها از لوزی های کوچک تشکیل شده و خیلی هم پیچیده نیست اما استفاده از ۱۳ هزار سکه بسیار کوچک اگر چه انجام این پروژه را برای من زمان بر و پیچیده کرد اما در پایان نتیجه پیزی جالبی از آب درآمده است.

با هم در میهن پست  تصاویری از طراحی الگوی جذاب با استفاده از ۱۳۰۰۰ سکه برای مرمت خانه قدیمی را تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا