گوناگون

مرکز آموزش محیط بانی غرب کشور امسال در لرستان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر محمدی فاضل عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز آموزش محیط بانی غرب کشور اواخر تابستان امسال در لرستان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه دو سال قبل تفاهم نامه ای بین دانشگاه محیط زیست کشور و همچنین استانداری لرستان در خصوص ایجاد مرکز آموزش عالی محیط زیست در لرستان منعقد شد ادامه داد: در این تفاهم نامه مقرر شد که دانشکده محیط زیست لرستان در مجموعه بام لرستان ایجاد شود.

رئیس دانشگاه محیط زیست کشور عنوان کرد: در این راستا دو فضای مستقل برای استقرار دانشکده محیط زیست در این مجموعه در نظر گرفته شد.

محمدی فاضل با بیان اینکه عملیات اجرایی این دو فضا هم اکنون آغاز شده است ادامه داد: یکی از این فضاها کارهای زیرساختی آن انجام شده و یکی دیگر نیز اسکلت فلزی آن اجرایی شده است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی دفتر فعالیتهای آموزشی و پروژهشی زیست محیطی در استان لرستان تصریح کرد: این امر نیز در دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان عملیاتی و راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه محیط زیست کشور همچنین با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش محیط بانی غرب کشور در استان لرستان تصریح کرد: خوشبختانه در دیداری که با استاندار لرستان داشتیم ایشان نیز علاقه مند به ایجاد این مرکز آموزشی و همچنین دانشکده محیط زیست در استان بودند.

محمدی فاضل با اشاره به قول مساعد همکاری استاندار لرستان در این زمینه گفت: اولویت اصلی ما ایجاد مرکز آموزش محیط بانی غرب کشور در لرستان است که استاندار لرستان نیز قول همکاری برای راه اندازی این مرکز را به ما دادند.

وی ابراز امیدواری کرد که این مرکز محیط بانی تا تابستان سال 93 در لرستان راه اندازی شود.

رئیس دانشگاه محیط زیست کشور با اشاره به ظرفیت هفت هزار نفری این مرکز آموزش محیط بانی غرب کشور تصریح کرد: در این مرکز آموزشی دوره های آموزشی تخصصی مانند زندگی در شرایط سخت، دفاع شخصی، تمرین تیراندازی، پایش گونه های گیاهی، جانوری و … برای محیط بانان غرب کشور برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا