Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

نگاهی به قرعه سخت تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های آسیایی قطر

به گزارش میهن پست – در وزن ۸۵ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر وزن‌کشی کردند، داود عابدین‌زاده در دور نخست با رام ویر از هند روبرو می‌شود که در صورت برتری در مسابقه دوم به مصاف فی پنگ از چین می‌رود. ساکولوف کشتی گیر مطرح ازبک و قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و پارک جین سانگ از کره‌جنوبی دارنده مدال نقره آسیا نیز در گروه نماینده ایران حضور دارند.

کشتی‌گیران فرنگی‌کار ایران در سه وزن نخست رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان در قطر حریفان خود را شناختند.

مراسم وزن کشی سه وزن نخست رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا جمعه شب برگزار شد که طی آن حاجی‌پور، طاهری و عابدین‌زاده با شناخت حریفان از ساعت ۱۱:۳۰ صبح فردا شنبه به مصاف رقبای خود می روند.

در وزن ۵۹ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر به روی باسکول رفتند، محسن حاجی‌پور در دور نخسست به مصاف میرامبیک ایناگولوف از قزاقستان می‌رود. وی در صورت برتری در دور دوم با آرسن ارالی‌یف کشتی گیر مطرح قرقیزستانی و قهرمان آسیا مصاف می‌دهد. نمایندگان کره‌شمالی و کره‌جنوبی نیز در گروه حاجی‌پور حضور دارند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز رامین طاهری در دور اول با کریشانکانت یاداو از هند نفر پنجم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ مسابقه می‌دهد که در صورت پیروزی در دور دوم با عظمت دامبیروف از قزاقستان روبرو خواهد شد. در این وزن ۹ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر وزن‌کشی کردند، داود عابدین‌زاده در دور نخست با رام ویر از هند روبرو می‌شود که در صورت برتری در مسابقه دوم به مصاف فی پنگ از چین می‌رود. ساکولوف کشتی گیر مطرح ازبک و قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴  و پارک جین سانگ از کره‌جنوبی دارنده مدال نقره آسیا نیز در گروه نماینده ایران حضور دارند.

مراسم وزن کشی پنج وزن دوم و پایانی امروز (شنبه) برگزار می‌شود.

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا