گوناگون

مسوول یک شرکت مضاربه ای با یکهزارو782میلیارد ریال بدهی بازداشت شد

81218965 5791752

حیدر بحرانی شامگاه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود : اقدام این فرد ازمصادیق جرم رباست که هر دو طرف ربا دهنده وربا گیرنده تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند وهمه اموالی که موضوع ربا است در اختیار هر کدام ازطرفین باشد به نفع دولت ضبط خواهد شد.

وی اضافه کرد : این فرد توانسته بود با جلب اعتماد مردم ازشش هزارو56نفر مبلغ یادشده را تحت عنوان سرمایه گذاری درقالب قرارداد صوری دریافت کند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: ازمجموع افراد یادشده پنج هزار و516 نفر سود خود را سه ماهه دریافت می کردند.

وی ادامه داد : 409 نفر نیز در قالب قرارداد شش ماهه 100درصد سود از این فرد می گرفتند و 34 نفر نیز با قرارداد 9 ماهه 130درصد سود می گرفتند.

بحرانی گفت : 88 نفر نیز با توافق یکساله 145درصد سود دریافت می کردند و پنج نفر نیز با توافق 18 ماهه 187درصد سود وچهار نفر نیز درقالب قرارداد دوساله 248درصد سود دریافت می کردند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در بین افراد یادشده کسانی هستند که 30 میلیارد ریال پول خود را در اختیار این فرد قرار داده اند.

وی یادآور شد : دستگاه قضایی در مراحل رسیدگی به این پرونده متناسب با شرایط افراد مبنی بر اقدام آگاهانه یا جهل به قانون درزمینه پرداخت پول خود به این فرد ملاحظاتی اعمال خواهد کرد.

بحرانی گفت : پیش از این نیز توسط مسوولان قضایی استان بوشهر برای پیشگیری نسبت به اقدام غیرقانونی چنین افرادی هشدار داده شده بود.

وی با اشاره به این که حساب این فرد نیز مسدود شده است ؛ افزود: همه اموال این فرد که قریب 350میلیارد ریال تاکنون شناسایی شده است نیز توقیف شده است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: افراد دیگری که با چنین روش هایی در استان بوشهر فعالیت می کنند نیز توسط دستگاه قضایی بزودی دستگیر و مطابق با قانون با آنان برخورد خواهد شد. ک/3

628/539/1859

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا