گوناگون

حمایت و پشتیبانی کارآفرینان از اهداف اصلی بنیاد برکت است

81219007 5791804

به گزارش ایرنا، سردار «رضا شاه ویسی» روز یکشنبه در نشست بررسی فعالیت های بنیاد برکت در ایلام اظهار کرد: این بنیاد در راستای حمایت، پشتیبانی و مشارکت با کارآفرینان همکاری گسترده ای انجام داده به گونه ای که سهامدار طرح 51 درصد مجری و 49 درصد بنیاد خواهد بود که در سود و زیان با هم شریک می شوند.

وی افزود: سه تا پنج سال از زمان شرکت سهام بطور معمول یا به خود کارآفرین فروخته شده یا به افراد دیگر واگذار می شود که این اقدام به منظور سرمایه گذاری بنیاد در طرح های دیگر انجام می گیرد.

سردار شاه ویسی یادآور شد: استان ایلام دارای مزیت های قابل توجهی است و می تواند از ظرفیت بنیاد در راستای توسعه طرح های خود بهره لازم را برده و درصد قابل توجهی از اعتبارهای مرکز را جذب کند.

وی اضافه کرد: بنیاد برکت توان سرمایه گذاری در طرح ها از 15 میلیارد ریال تا 600 میلیارد ریال را داراست که امیدواریم با جذب اعتبارهای بیشتر بتوان در راستای محرومیت زدایی استان و ایجاد اشتغال گام های بزرگی در ایلام برداریم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان های کرمانشاه و ایلام تاکید کرد: بحث بیمه اجتماعی روستایی، ایتام و ساخت مدرسه و مسجد و سرمایه گذاری در طرح های مختلف اشتغالزایی و خدماتی از مهم ترین برنامه های این نهاد است.

شاه ویسی بیان کرد: ستاد اجرایی بنیاد برکت زیر نظر مقام معظم رهبری به صورت هیات امنایی اداره می شود.

وی گفت: بر اساس اصل 45 و 49 قانون اساسی کلیه املاک و اموال بلا وارث و مجهول صاحب و … به نفع ولی فقیه زمان دخل و تصرف شده و برای ارایه خدمات به مستضعفین جامعه هزینه می شود.

وی اظهار کرد: بنیاد برکت فعالیت های سازندگی در مناطق محروم انجام می دهد و بنا به دستور مقام معظم رهبری ساخت مدرسه، مسجد و رسیدگی به مناطق محروم در اولویت کاری این بنیاد است.

سردار شاه ویسی افزود: اکنون در بحث بیمه اجتماعی روستایی بیش از یک هزار نفر در ایلام زیر پوشش قرار گرفته اند که امیدواریم با توجه به شرایط بسیار مناسب این بیمه شمار افراد بیشتری از این امکان استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش های مسوولان استان یک هزار و 200 نفر از ایتام ایلام از خدمات بنیاد برکت بهره می برند.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسوولان استان بتوان از ظرفیت های بنیاد برکت در راستای توسعه، اشتغالزایی و رفع مشکلات مناطق محروم ایلام استفاده شود. ک/2

7177/540

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا