گوناگون

مطمئن باشيد سايپا تيم بزرگي خواهد شد

مجيد جلالي در مورد عملکرد سايپا در فصل نقل و انتقالات گفت: ما براي بستن تيم، يک استراتژي کاملا مشخص داشتيم. استراتژي ما اين بود که دو تيم داشته باشيم، يک تيم امروز و يک تيم فردا. تيمي که براي آينده مي‌ خواهيم متشکل از بازيکنان جوان است که آنها پديده‌هاي بزرگي در فوتبال ايران خواهند شد. تعداد اين جوان‌ها در حال حاضر 10 نفر است که البته به 14 نفر خواهد رسيد. شما شک نکنيد که آنها بازيکنان فوق العاده اي خواهند شد.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: تيم ديگر ما که متشکل از 15 يا 16 بازيکن است، تيمي خواهد بود که سايپا را در جدول رده بندي صاحب يک موقعيت خوب کند. ما مي‌خواهيم بازيکنان جوان را در کنار تيم امروز قرار دهيم تا باتجربه‌هاي سايپا بتوانند به آنها کمک کنند. تيم خودمان را بستيم و بعيد مي‌دانم بازيکن جديد بگيريم. احتمال بسيار کمي وجود دارد که يک بازيکن ديگر را اضافه کنيم.

جلالي با اشاره به جذب ميلاد ميداودي و سيد مهدي سيدصالحي خاطرنشان کرد: مي‌خواستيم در بخش حمله که بسيار مهم است صاحب تجربه باشيم به همين دليل اين دو بازيکن را جذب کرديم تا از تجربيات آنها استفاده کنيم. بازيکنان باتجربه سايپا در حال حاضر فوق العاده تمرين مي‌کنند و مطمئن باشيد روزهاي خوبي خواهند داشت.

سرمربي سايپا گفت: با توجه به بودجه‌اي که در اختيار داشتيم در فصل نقل و انتقالات خيلي خوب عمل کرديم و با هيچ بازيکني قرارداد يک ساله امضا نکرديم. قرارداد بازيکنان سايپا بين 2 تا 5 سال است و مطمئن باشيد سايپا در آينده تيم بزرگي خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا