گوناگون

اولادي: هيچ وقت مثل امسال بلاتکليف نبودم

مهرداد اولادي در مورد وضعيتش براي فصل آينده عنوان کرد: در اين سال‌ها در هر تيمي که بودم قبل از اينکه فصل تمام شود پيشنهادهاي زيادي داشتم. هيچ وقت به اندازه امسال بلاتکليف نبودم و اين اولين سالي است که چنين شرايطي را تجربه مي‌‌کنم. با توجه به اينکه يک فصل ديگر با استقلال قرارداد دارم، پيشنهادهاي کمي به دستم رسيده و فقط دو، سه تيم با من تماس گرفتند.

به نقل از تسنيم، اولادي ادامه داد: با وجود اين شرايط زياد ناراحت نيستم چرا که سال قبل نتوانستم خودم را به خوبي نشان دهم. کسي را مقصر نمي‌دانم و بايد بگويم کيفيت بازي من در فصلي که گذشت پايين بود. حالا هم چند تيم تماس گرفته‌اند و من هم منتظرم تا استقلال تکليفم را مشخص کند. بابت فصل گذشته هيچ پولي از اين باشگاه نگرفتم و دنبال طلبم هستم. با آقاي افشارزاده صحبت کردم و او گفت به زودي طلبم را پرداخت مي‌کند.

اولادي در پاسخ به اين سوال که آيا قصد نداري طلبت را بعد از اينکه تيم جديدت را انتخاب کردي بگيري گفت: براي باشگاه استقلال احترام قائل هستم و دوست ندارم بدون اجازه اين باشگاه با تيم‌هاي ديگر مذاکره کنم. اميدوارم استقلال خيلي زود تکليف من را روشن کند ولي هنوز چيزي مشخص نيست. از مسئولان باشگاه خواهش مي‌کنم طلب من را بدهند چون من روي اين پول که زياد هم نيست حساب باز کردم و براساس آن چِک کشيدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا