گوناگون

ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات بسکتبال کاپ آسیا معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله یک هفته مانده به آغاز پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا، ترکیب دوازده نفره تیم ملی ایران برای حضور در این رقابت‌ها معرفی شد. بر این اساس حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، ارسلان کاظمی، اصغر کاردوست، سامان ویسی، آرن داودی، محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه، بهنام یخچالی، یونس لاله‌زاده، روزبه ارغوان و محمد جمشیدی بازیکنانی هستند که در قالب ترکیب تیم ملی بسکتبال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا با حضور 10 تیم طی روزهای 21 تا 28 تیرماه در ووهان چین برگزار می‌شود. تیم ملی بسکتبال ایران که در دوره پیشین این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافت در گروه A با تیم‌های چین، ژاپن، هـند و اندونزی همگروه است. ضمن اینکه تیم‌های فیلیپین، چین‌تایپه، اردن، ازبکستان و سنگاپور نیز در گروه دوم قرار دارند.

تیم ملی بسکتبال در نخستین روز این رقابت‌ها به مصاف ژاپن می‌رود تا فینال دوره پیش در روز اول تکرار شود. ایران در فینال دوره گذشته این مسابقات که در توکیو برگزار شد برابر ژاپن به پیروزی رسید و قهرمان شد.

برنامه کامل پنجمین دوره مسابقات بسکتبال کاپ آسیا به شرح زیر است:

جمعه 20 تیرماه
* ایران – ژاپن(ساعت 13:45)
* ازبکستان – سنگاپور
* چین تایپه – اردن
* چین – اندونزی

شنبه 21 تیرماه
* ایران – چین(ساعت 16)
* فیلیپین- چین تایپه
* اردن – ازبکستان
* ژاپن- هند

یکشنبه 22 تیرماه
* ایران – اندونزی(ساعت 13:45)
* سنگاپور – اردن
* ازبکستان – فیلیپین
* چین – هند

دوشنبه 23 تیر
* چین تایپه – ازبکستان
* فیلیپین – سنگاپور
* هند – اندونزی
*  ژاپن – چین

– ایران دراین روز از مسابقات با قرعه استراحت روبرو است.

سه‌شنبه 24 تیرماه
* ایران – هند (ساعت 9)
* اندونزی – ژاپن
* اردن – فیلیپین
* سنگاپور – چین تایپه

مرحله اول این دوره از مسابقات به صورت گروهی برگزار خواهد شد و پس از مشخص شدن رده اول تا چهارم بازی‌ها، چهار تیم صعود کننده از هر گروه در مرحله یک چهارم نهایی به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش مهر، قهرمان این دوره مسابقات کاپ آسیا به طور مستقیم به بیست و هشتمین دوره رقابت‌های بسکتبال جام ملت‎‌های آسیا که انتخابی مسابقات جهانی المپیک 2016 برزیل است، راه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا