گوناگون

منتظری: تمرکز تیم ملی روی دفاع تیمی است/ دعا می کنم در ترکیب ثابت باشم

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، پژمان منتظری که پس از پایان تمرین روز شنبه تیم ملی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس کمپ کورینتیانس گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: در سالهایی که با کی روش کار کرده ام تاکنون پیش نیامده که بخواهیم روی یک مهاجم تمرکز کنیم. همیشه تمرکز ما روی دفاع تیمی بوده و هیچ وقت به دنبال این نبودیم که یک مهاجم را مهار کنیم.

مدافع تیم ملی در مورد انتخاب یازده نفر تیم ملی برای دیدار با نیجریه گفت: ما یک تیم 23 نفره خیلی خوب هستیم. خود من دعا می کنم که بتوانم در دیدار برابر نیجریه فیکس باشم. همه کی روش را می شناسند و می دانند که یازده نفر تیمش را از قبل آماده نکرده است. این احتمال وجود دارد که هر لحظه تصمیم جدیدی بگیرید. کی روش مربی است که به همه جزییات توجه می کند. او به ریز مسائل یک بازیکن نگاه می کند و او را به طور کامل زیر نظر دارد. هر وقت لازم باشد به تنهایی با یک بازیکن صحبت کند این کار را می کند و هر وقت هم تصمیم دیگری بگیرد انجام خواهد داد.

منتظری در مورد تمرکز تیم ملی روی دیدارهای جام جهانی گفت: ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم. با اینکه برای تمرینات و تاکتیک های اصلی یک سال کار کرده ایم اما با نزدیک شدن به هر دیدار تنها به فکر آن بازی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا