گوناگون

نوازي: کي‌روش حق داشت

 محمد نوازي اظهار داشت: خبرهاي اردوي آفريقاي جنوبي را به آن صورت دنبال نکردم اما بر اساس چيزهايي که شنيدم ظاهرا تعدادي از بازيکنان در اين اردو، تيم ملي را همراهي نکردند. اميدوارم کادر فني از اين اردو و بازي‌هايي که آنجا انجام داده بهره لازم را برده باشد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: به عقيده من نتيجه گرفتن در جام‌جهاني دور از دسترس ما نيست. شايد حتي بتوانيم شگفتي خلق کنيم. طبيعي است که اگر آنچه مد نظر مربيان تيم ملي است را در زمين پياده نکنيم، به مشکل خواهيم خورد. به نظر من ما هم شانس صعود داريم، فوتبال 90 دقيقه است، يک روز تيمي ضعيف نتيجه‌اي باورنکردني کسب مي‌کند و يک روز تيمي بزرگ شکستي در کارنامه‌اش ثبت مي‌شود که اصلا قابل‌قبول نيست. به هر حال اميدوارم که با خلق شگفتي، تيم ملي باعث افتخار شود.

بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال، دغدغه‌هاي کي‌روش در مورد باشگاه‌ها را به حق دانست و تصريح کرد: يک مقدار کوتاهي از سوي باشگاه‌ها وجود داشت که البته دليلش هم بي‌برنامگي‌هايي بود که در ليگ داشتيم و همچنين بازي‌هاي عقب‌افتاده و جام حذفي که البته اين مشکلات هميشه در سيستم فوتبال ما وجود دارد. خوشبختانه از اردوي بعدي قرار است همه بازيکنان در اختيار تيم ملي باشند اما ديگر فرصت کم است و فرصت زيادي براي ايجاد هماهنگي بين تيم وجود ندارد. اميدوارم در اين 34 روز باقي مانده کي‌روش و گروهش بتوانند مشکلات را حل کنند.

محمد نوازي در مورد حريفان ايران در جام‌جهاني گفت: با توجه به روش بازي تيم ملي، همه ديدارها براي ما سخت است اما بايد به اين قضيه توجه داشت که شايد کمتر کسي فکر مي‌کرد تيم ملي بتواند با مشکلاتي که ما در آسيا داشتيم، از گروه خود صعود کند اما اين اتفاق رخ داد. همه بازيکنان مي‌دانند که جام‌جهاني يک ويترين است و اينکه خوب بازي کنند براي پيشرفت و اعتبار خودشان هم خيلي خوب است، به همين دليل بايد تلاش کنند خيلي خوب حرف‌هاي سرمربي را در زمين پياده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا