Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

هتل متروپولیتن تکسیم Metropolitan Taksim در شهر استانبول را تماشا کنید

هتل متروپولیتن تکسیم Metropolitan Taksim هتلی 4 ستاره در شهر استانبول است که می تواند میزبان مناسبی در سفر شما به این شهر باشد. برای آشنایی با هتل با ما همراه شوید.

هتل متروپلیتن در قلب تکسیم و شهر استانبول قرار دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا و مینی بار ، کتری برقی و حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. در هر اتاق یک صندوق امانات نیز وجود دارد.

رسپشن هتل به طور 24 ساعته پاسخگوی نیازهای مسافرین است و در گرایه کردن ماشین و گرفتن تورهای مختلف برای بازدید از جاذبه های دیدنی استانبول آنها را راهنمایی می کند. رستوران هتل دارای غذاهای ترکی و بین المللی برای ناهار و شامی می باشد.

کافی شاپ هتل نیز خدمات خود را در بالکن ارائه می دهد و شما می توانید انواع شیرینیجات و قهوه را در این کافه میل کنید. این هتل 14 دقیقه تا بسفوروس پیاده راه دارد و با 5 دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم می رسید.

خیابان استقلال و فروشگاهها و گالری های هنری آن نیز به این هتل نزدیک هستند و شما به راحتی می توانید از طریق ایستگاه متروی تکسیم به بسیاری از مناطق شهر بروید. بیوگلو برای افرادی که به شبگردی ، غذاخوردن و خرید کردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

مرکز خرید دمیرورن به اندازه ی 13 دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد. مرکز خرید جواهر در 3.5 کیلومتری هتل قرار گرفته و با مترو به آسانی قابل دسترسی است. مهمانان می توانند از خرید در منطقه ی پر شور و نشاط نیشان تاشی، واقع در 1.5 کیلومتری هتل متروپولیتن تکسیم لذت ببرند.

استادیوم وودافون آرنا و کاخ دلمه باغچه به اندازه ی یک سواری 6 دقیقه ای از هتل قرار گرفته اند. فاصله ی بین بندر کشتی کاباتاش و متروپولیتن تکسیم 1.7 کیلومتر است و مهمانان می توانند از طریق این بندر به جزایر پرنس بروند. خطوط فونیکولار دسترسی آسان به این بندر را میسر می سازند.

منطقه ی تاریخی سلطان احمد 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد. هتل متروپولیتن تکسیم با معماری ساده و لوکس، پرسنل خونگرم و حرفه ای و کیفیت بالا ی خدماتش، تجربه ی اقامتی بی همتا را برای مهمانان گرامی خود فراهم می کند.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل متروپولیتن تکسیم Metropolitan Taksim را تماشا خواهیم کرد.

منبع: metropolitanhotels

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا