Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

سفری به هتل گرند هایت بالی Grand Hyatt Bali در کشور اندوزی

هتل گرند هایت بالی Grand Hyatt Bali یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بالی در منطقه نوسا دوآ است که در این مطلب از میهن پست قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

اتاق های لوکس این هتل دارای دکوراسیون مدرن با رنگ های روشن طبیعی می باشد و با تلویزیون، ماهواره و دی وی دی پلیر تجهیز شده اند. مهمانان می توانند تنیس بازی کنند یا در سالن ورزشی به فعالیت بپردازند. کرایه دوچرخه و تبدیل پول نیز فراهم شده است.

شما می توانید از باربیکیو واقع در کنار استخر استفاده کنید. رستوران Salsa Verde به همراه غذاهای ایتالیایی و کافه گاردن با انواع غذاهای آسیایی و اروپایی منتظر ورود مهمانان هستند. غذاهای اصیل بالی نیز در رستوران Watercourt سرو می شوند. فرودگاه Ngurah Rai حدود 15 دقیقه و Denpasar حدود 30 دقیقه با هتل فاصله دارند.

از امکانات اصلی و ویژه این هتل رویایی می توان به 5 استخر رو باز، اتاق های بسیار شیک با بالکن خصوصی، سالن بدنسازی و اسپا، ارائه خدمات فوق العاده بی نظیر ماساژ، سونا و جکوزی، خدمات خشکشویی، زمین بازی کودکان، زمین تنیس، استخر آب گرم، 8 سالن غذا خوری متنوع، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، وای فای رایگان، اتاق های خانوادگی مخصوص اشاره کرد.

خمچنین هر اتاق بسیار نور گیر و با دکوراسیون مدرن تزئیین شده و تلوزیون صفحه تخت با کانال های بین المللی در آن به چشم میخورد.  صرافی، اجاره دوچرخه، باربیکیو در کنار استخر از دیگر امکانات هتل است.

این مجموعه دارای تعدادی رستوران که فقط مخصوص سرو یکی از وعده های غذایی است نیز میباشد، مثلا Nampu رستوران ژاپنی بامنوی خاص، مخصوص سرو شام است و یا رستوران Pasar Senggol که به میهمانان امکان تجربه خوردن غذاهای سنتی بالی را در زیر آسمان شب با ظرفیت 300 نفر می دهد.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل گرند هایت بالی Grand Hyatt Bali را تماشا خواهیم کرد.

منبع: hyatt

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا