Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

هزینه‌ های نگهداری پورشه کاین توربو 2004 چقدر است ؟

هزینه‌ های نگهداری پورشه را از زبان یکی از مالکین این خودرو مطالعه کنید. داشتن یک خودوری پورشه دارای هزینه های زیادی است که در ادامه جزئیات آن را بررسی می کنیم.

هزینه‌های نگهداری خودروها نسبت به یکدیگر بسیار متفاوت است اما می‌دانیم که خودروهای لوکس قدیمی و سوپر اسپورت ها هزینه‌های بسیار بالایی دارند. به نظر شما هزینه‌ی نگهداری یک پورشه کاین توربو 2004 چقدر است؟!

پاسخ این سوال را یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی داده است. او بیوک رگال 1998 خود را فروخته و تصمیم گرفته 10 هزار دلار را صرف خرید اولین نسل این سوپر شاسی‌بلند آلمانی کند. قیمت این خودرو 83755 دلار کمتر از قیمت اولیه کاین در آن زمان بوده است. خودرویی که مشاهده می‌کنید 191512 کیلومتر کار کرده و به پکیج یدک کشی کارخانه مجهز شده است.

مالک جدید خودرو می‌گوید این کاین به عنوان شاسی‌بلندی 16 ساله بسیار خوب عمل می‌کند. صندلی‌ها بسیار راحت بوده، کیفیت ساخت و میزان نفوذ صدا به داخل کابین خیلی خوب است و عملکرد خودرو در برف نیز شگفت‌انگیز می‌باشد؛ اما هزینه‌های نگهداری چه؟ گران‌ترین هزینه تعمیراتی این خودرو 6419 دلار برای ترمزها، لاستیک‌ها، تعویض روغن و… بوده است. یکی از اولین مشکلاتی که مالک جدید کاین توربو تجربه کرده روشن شدن چراغ بوستر ترمز بوده که هزینه 10 دلاری داشته است. پس از آن نیز بازوهای کنترلی جدید با قیمت 26 دلار نصب شده است.

هزینه‌ های نگهداری پورشه
هزینه‌ های نگهداری پورشه

او 100 دلار صرف خرید حسگرهای پارک عقب و حدود 400 دلار صرف تعویض واترپمپ کرده است. بوق و تریم پلاستیک جدید به همراه سه بار تعویض روغن دیگر هم حدود 350 دلار هزینه در پی داشته است. کل این هزینه‌ها در یک سال برابر با 3279 دلار بوده است. در نظر داشته باشید که هزینه‌های بیمه و سند شامل این موارد نبوده است.

مالک خودرو می‌گوید:

حدس می‌زنم این تئوری که گران‌ترین چیزی که می‌توانید بخرید یک خودروی آلمانی ارزان است درست می‌باشد. حتی اگر شما خودتان بتوانید اکثر کارهای خودرو را انجام دهید هنوز هم هزینه‌های زیادی وجود خواهد داشت. با این وجود من قطعاً از قطعات اصل و باکیفیت استفاده خواهم کرد. این خودرو سابقه منظم و روشنی داشته و من هم این‌گونه ادامه خواهم داد. خوشبختانه خرید این خودرو به عنوان یک هشدار و شاید به عنوان چراغ سبز برای خرید خودروهایی همچون M5 E39 2002، 911 نسل 996 یا فراری 360 اسپایدر F1 بوده است. از نظر من کاین ارزشش را دارد زیرا خودروی فوق‌العاده‌ای است. من می‌خواهم این خودرو را تا کارکرد حدود 320 هزار کیلومتر نگه دارم و فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها از آن خسته شوم.

به‌هرحال وضعیت یک شاسی‌بلند لوکس با پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوی 444 اسبی خیلی بد به نظر نمی‌رسد. خب فعلاً این‌گونه است و هیچ‌کس نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. شاید خودرو هزینه سنگینی را روی دوش مالک گذاشته و او را سورپرایز کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا