گوناگون

همایش بزرگ دوچرخه سواری شهرستان بناب با حضور 6 هزار دوچرخه سوار برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش و بزرگداشت این رویداد ورزشی عصر جمعه، از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، ادارات، نهادها، واحدهای تولیدی و صنعتی همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب با شعار« مردمی فهیم، شهری سالم و آسمانی آبی» با حضور بیش از 6 هزار رکاب زن در سطح شهر بناب برگزار شد.

فرماندار بناب در اجتماع شرکت کنندگان در همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم بناب در این همایش بزرگ گفت: بسیار خوشحالیم که امروز بعد از وقفه چند ساله که می رفت برگزاری این همایش به فراموشی سپرده شود، مردم بناب باز به خیابانها آمدند و «بناب شهر دوچرخه» را در سراسر دنیا احیا کردند.

ولی الله فرج اللهی ادامه داد: حضور با نشاط و آگاهانه مردم بناب تکلیف ما مسئولین را بیشتر می کند تا از سالهای آتی شاهد برگزاری همایشهای بزرگتری باشیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری این همایش قصد نمایش نداریم؛ افزود: دوچرخه بعنوان یک وسیله نقلیه سالم برای سلامتی و تندرستی انسانها ضروری است، لذا هدف اصلی از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه است.

فرماندار بناب ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مسئولین ادارات، واحدهای تولیدی، صنعتی، اصناف و شورای اسلامی شهر و شهرداری، از شورای شهر و شهرداری خواست شرایطی را فراهم کنند که با طراحی معابر مردم بتوانند از آن در امر دوچرخه سواری استفاده کنند.

فرج اللهی به سابقه و قدمت شهرستان بناب در برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری اشاره و تصریح کرد: نباید این نام که بنام شهرستان بناب ثبت شده است، به فراموشی سپرده شود و امیدواریم از سالهای آینده این همایش بزرگ را بصورت ملی و استانی برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا