گوناگون

قصه گویان کرمانی با یکدیگر رقابت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله‌ استانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای 26 تا 28 مهرماه با حضور 55 قصه‌گوی کانونی و آزاد در سالن مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار می‌شود.

قصه‌گویی شرکت‌کنندگان در مرحله‌ استانی جشنواره هفدهم در 2 بخش قصه‌گویان کانونی شامل مربیان فرهنگی، هنری، ادبی و تمامی همکاران شاغل در کانون و قصه‌گویان آزاد شامل عموم علاقمندان و شرکت کنندگان با شرایط سنی بالای 19 سال، مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش،  هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع آزاد برگزار می‌شود و قصه‌گویان می‌توانند قصه‌هایی با درون مایه آموزشی، تربیتی با گرایش‌های مذهبی، علمی، تاریخی، اجتماعی با شیوه‌های مناسب روایت کنند.

در همین حال، با اعلام فراخوان این جشنواره از سوی دبیرخانه استانی جشنواره در کرمان و اعلام آمادگی 55 قصه‌گوی کرمانی در دو بخش کانونی و آزاد، این قصه‌گویان طی روزهای 26 تا 28 مهرماه برای راه‌یابی به مرحله‌ کشوری جشنواره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

در نخستین روز مرحله‌ استانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که صبح روز 26 مهرماه ساعت 8:30 صبح در سالن مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود بیست شرکت‌کننده در این رقابت قصه‌هایشان را روایت خواهند کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا