گوناگون

دو نمایش از کرمانشاه در جشنواره منطقه ای تئاتر اول و دوم شدند/ سلام تئاتر استان به جشنواره فجر

سعید جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر از موفقیت هنرمندان تئاتر کرمانشاه در جشنواره تئاتر منطقه ای مشهد که دقایقی قبل به پایان رسید خبر داد.

وی افزود: دو کار تئاتر هنرمندان کرمانشاهی که در جشنواره استانی تئاتر کرمانشاه رتبه های برتر را کسب کرده بودند در جشنواره منطقه ای مشهد نیز رتبه های اول و دوم را از آن خود کرده و به جشنواره فیلم فجر راه یافتند.

رئیس امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادامه داد: این موفقیت برای نمایش های “درد سرهای مرد مرده” و “بیتل ها” از استان کرمانشاه به دست آمد که به ترتیب در جشنواره منطقه ای به مقام های اول و دوم دست یافتند.

جمشیدی گفت: نمایش درد سر های مرد مرده به کارگردانی کامران شهلایی و بی تل ها به کارگردانی مهدی سالاری به جشنواره منطقه ای رفته بودند که جواز جشنواره فجر را نیز با این موفقیت به دست آوردند.

این مسئول هنری روند رو به رشد تئاتر کرمانشاه را محسوس دادنست و گفت: این برای دومین سال پیاپی است که به این شکل شاهد درخشش هنرمندان کرمانشاهی در جشنواره های ملی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیار امیدوار هستیم که این هنرمندان با توانی که دارند در جشنواره فیلم فجر نیز موفقیت های خوبی به دست بیاورند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا