گوناگون

رتبه اول آذربایجان‌ شرقی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین صومی عصر جمعه در جمع مدیران و مسئولان شهرستان مراغه با بیان اینکه خیران آذربایجان‌ شرقی برای احداث مراکز بهداشت و درمان 2 هزار میلیارد ریال کمک کرده اند، گفت: 27 طرح عمرانی بهداشت و درمان با هزینه 300 میلیارد ریال در آذربایجان شرقی با کمک افراد خیر و نیکوکار در حال اجرا است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت ورود هرچه پرشور خیران به بخش بهداشت و درمان گفت: بخش بهداشت و درمان باید مورد توجه قرار گیرد چراکه بهبود مراکز درمانی یکی از ضروریات جامعه است.

نماینده مردم مراغه و عجب ‌شیر نیز در این جلسه با بیان اینکه مراکز درمانی فعلی مراغه جوابگوی نیازها نیست، اظهار داشت: امیدواریم بیمارستان شهید بهشتی مراغه تا یک سال آینده به بهره‌ برداری برسد.

مهدی دواتگری همچنین از تخصیص اعتبار 60 میلیارد ریالی برای این بیمارستان خبر داد و گفت: همچنین 12 خانه بهداشت و درمان روستایی در روستاهای شهرستان مراغه در حال احداث است که برای ساخت این خانه ‌های بهداشت 5 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

لازم به ذکر است که پس از این جلسه مرکز بهداشتی درمانی خیرساز مرحومه امین ‌نیا که با زیربنای 160 مترمربع و هزینه 3 میلیارد ریالی احداث شده است، به بهره برداری رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا