گوناگون

ويسي: بازيکن مثل قديم سر قولش نمي‌ماند

عبدالله ويسي با اشاره به اردوي هر ساله تيم‎هايش در کمپ نساجي شهرستان بروجرد تصريح کرد: امکانات مناسبي که اين کمپ دارد و نوع رفتار کارکنان آن و مردم اينجا سبب شده که هر سال به کمپ بروجرد بياييم. همچنين کمپ نساجي برايم خوش يمن است و با هر تيمي که اينجا اردو برپا کرده‎ايم، نتايج خوبي گرفته‎ايم.

به نقل از ايسنا، ويسي با اشاره به جدايي بيشتر بازيکن‎هاي باتجربه تيمش اظهار کرد: مي‎خواستيم ميانگين سني تيم را پايين بياوريم و خواسته باشگاه نيز همين بود که من هم موافق بودم و الان فکر کنم ميانگين سني تيم ما 24.2 است و به درخشش بازيکن‎هاي جوان در اين فصل خيلي اميدوار هستيم.

سرمربي استقلال خوزستان هدفش را در چهاردهمين دوره ليگ اين‎گونه بيان کرد: سال گذشته بازيکنان باتجربه‎اي را جمع کرديم تا در ليگ بمانيم که خدا را شکر به اين هدف رسيديم اما امسال قصد داريم در نيمه بالاي جدول قرار بگيريم و تاکنون شش بازيکن ليگ برتري و سه خارجي و چند بازيکن اميد و جوان به تيم اضافه شده‎اند.

وي در مورد جدايي مبعلي گفت: بازيکن هر جا راحت‎تر باشد به آن تيم مي‎رود و ديگر مثل قديم نيست که معرفتي باشد و اگر فوتباليست قول بدهد سر قولش بماند. ايمان با ما بود و از او راضي بوديم مي‎خواست در جام باشگاه‎هاي آسيا بازي کند که موافقت کرديم و هر جا هست اميدوارم موفق باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا