گوناگون

پورحيدري: گزينه اول ملي‌پوشان، استقلال است

منصور پورحيدري با ابراز خرسندي از روند آماده سازي استقلال اظهار کرد: اوضاع تيم بسيار خوب است و تمرينات به شکلي مطلوب پيش مي‌رود. مشکل خاصي وجود ندارد و آقاي نظري جويباري در تلاش است تا تيم را کامل کند. او در حال مذاکرات جدي با ملي‌پوشان است و مي‌خواهد آنها را قانع کند تا در استقلال بمانند. بازيکنان فعلي تيم نيز با انگيزه مضاعفي تمرين مي‌کنند و انشاءالله با تيمي کاملتر از الان به اردوي ترکيه مي‌رويم.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره وضعيت ملي‌پوشان استقلال براي فصل بعد بيان کرد: نظري جويباري مذاکرات خوبي را با آنها انجام داده و اميدوارم که ملي‌پوشانمان در کنار ما بمانند. نظري جويباري وقت زيادي براي تيم گذاشته و از سويي با شناختي که از بازيکنان ملي‌پوش استقلال دارم، مي‌دانم که انتخاب اول آنها استقلال است و مشکلي از اين بابت نيست. هرچهار ملي پوش ما علاقمند به حضور در استقلال هستند و در اين بين تفاوتي ميان تيموريان، صادقي، حيدري و بيگ‌زاده وجود ندارد.

عضو هيات مديره استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا در اردوي ترکيه حاضر مي‌شود، اظهار کرد: به احتمال فراوان من به اين اردو نمي‌روم. به هرحال يک سري از کارها وجود دارد که بايد انجام دهم ولي مطمئنم اين اردو به سود تيم خواهد بود. قرار است تيم ما در آنجا چند بازي دوستانه داشته باشد و با پشت سر گذاشتن تمرينات پر فشار، خود را براي رقابت‌ها آماده کند.

او در پاسخ به سوالي درباره ماجراي جايگزيني فکري به جاي پاشازاده گفت: به هرحال آقاي قلعه‌نويي خودش همکارانش را انتخاب مي‌کند. پاشازاده ظاهرا در تبريز مشکلاتي داشته که نتوانست آنها را حل کند و به اين ترتيب فکري جايگزين او شد. البته من با پاشازاده صحبتي نکرده‌ام اما اين بحث که مي‌گفتند مشکل او دستيار اول شدن بوده است، اصلا صحت ندارد و چنين چيزي اصلا مطرح هم نشده بوده است. به هرحال پاشازاده از جمع ما جدا شد و فکري به جاي او آمد. البته از نظر من فرقي هم ندارد، چرا که همه استقلالي هستند.

پورحيدري در پايان درباره زمان جلسات هيات مديره تيمش، گفت: جلسات ما به دليل قرار داشتن در ماه رمضان کمتر شده است و جلسه اين هفته ما هم لغو شد اما به طور قطع هفته آينده جلسه‌اي خواهيم داشت و اعضاي هيات مديره گزارش کارهايشان را خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا