گوناگون

ويلموتس: اگر به يک چهارم نرسيم ناکام بوده‌ايم

بلژيک بامداد فردا در آخرين ديدار مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني بايد با آمريکا ديدار کند.

مارک ويلموتس، سرمربي بلژيک پيش از ديدار تيمش برابر آمريکا گفت: اگر به مرحله يک چهارم نهايي صعود نکنيم يک ناکامي براي ما تلقي مي‌شود. البته خيلي چيزها در اين بازي تاثير دارد. براي مثال شيلي برابر برزيل فوتبال خوبي به نمايش گذاشت و حتي در دقايق پاياني مي‌توانست به گل برسد اما در نهايت شکست خورد و حذف شد. علاوه بر آن ما در جام جهاني 1994 و 2002 قرباني داوري شديم و از جام کنار رفتيم. هيچ چيز بدتر از اين نيست که به خاطر اشتباه داوري از اين جام کنار برويم.

سرمربي تيم ملي بلژيک در ادامه گفت: سه ديدار مرحله گروهي را فراموش کرده‌ايم. اکنون يک جام جهاني ديگر براي ما شروع شده است. تيم شرايط خوبي دارد و تمام تلاشش را براي حضور در مرحله بعد خواهد کرد. ما تيم جوان و خوبي داريم که مدت‌هاست شکست نخورده است.

سرمربي تيم ملي بلژيک درباره داوري اين ديدار گفت:‌ اصلا درباره داوري صحبت نمي‌کنم و برايشان در بازي فردا آرزوي موفقيت مي‌کنم.

ويلموتس در پايان درباره شرايط ادن هازارد در بازي فردا گفت: او بازيکن جواني است و تا اينجاي جام نيز عملکرد خوبي داشته، نبايد به او فشار زيادي بياوريم. هازارد بازيکني است که انگيزه زيادي دارد و هميشه جاه‌طلب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا