گوناگون

جدال آلمان و الجزاير به وقت اضافه کشيده شد

تيم‌هاي ملي آلمان و الجزاير از 30 دقيقه بامداد امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه بيرا ريوي شهر پورتو آلگره به مصاف هم رفتند که اين ديدار در وقت‌هاي قانوني بدون گل به پايان رسيد و به وقت‌هاي اضافه کشيده شد.

الجزاير در مصاف با شاگردان يواخيم لو تيمي دست و پا بسته نشان نداد. در نيمه اول اين ديدار آلماني‌ها چند باري به سمت دروازه حريف‌شان آمدند اما در برگشت اين الجزايري‌ها بودند که سعي مي‌کردند از ضدحملات بهره ببرند. در يکي از اين ضدحملات و در دقيقه 9 بازي سليماني از جناح چپ استارت زد و در شرايطي که مدافعان آلمان جا مانده بودند اين مانوئل نوير بود که از دروازه بيرون آمد و با يک تکل بيرون از محوطه جريمه نگذاشت تيمش از حريف آفريقايي خود عقب بيفتد.

سبزپوشان الجزاير که همچنان پا‌به‌پاي ژرمن‌ها پيش مي‌آمدند در دقيقه 17 توسط سليماني دروازه آلمان را هم گشودند اما سوت داور بازي به نشانه آفسايد به صدا در آمد و اين گل مردود اعلام شد.‌

حملات آلمان و پاسخ آنها به ضدحملات سبزپوشان الجزاير ادامه داشت و بارها سنگربان سبزپوشان آفريقايي دروازه خود را نجات داد تا اينکه نيمه نخست بازي با نتيجه تساوي بدون گل به اتمام رسيد.

نيمه دوم اين بازي طوري پيش رفت که توپ و ميدان در اختيار آلمان بود و الجزاير نسبت به نيمه اول بيشتر دفاع مي‌کرد و فرصت‌هاي کمتري براي ضد حمله داشت. در اين شرايط آلماني‌ها هم از هر طرف دروازه الجزاير را نشانه مي‌گرفتند به در بسته مي‌خوردند و اين مدافعان الجزاير بودند که اغلب ضربه‌هاي اول را زودتر از مهاجمان ژرمن مي‌زدند.

حملات بي‌امان آلماني‌ها در 10 دقيقه آخر منجر شد که موقعيت‌هاي زيادي را به دست بياورند اما در اين دقايق رايس امبولهي، دروزاه‌بان الجزاير با واکنش‌هاي به موقع خود باعث شد تا همچنان دروازه اين نماينده آفريقا بسته بماند و سرنوشت بازي به وقت‌هاي اضافه کشيده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا