Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمعماریمعماری ملل

نگاهی به معماری مدرن ویلای روستایی تام کروز + عکس

قبل از توضیح در مورد ویلای روستایی تام کروز بد نیست بدانید که تام کروز بازیگر مشهور و معروف هالیوود در سیراکیوز از شهرهای مرکزی ایالت نیویورک آمریکا به دنیا آمد. نام کامل وی توماس کروز ماپوتر چهارم Thomas Cruise Mapother IV است.پدرش مهندس برق و مادرش معلم بود. خانواده آنها در اصل ریشه‌ای آلمانی، انگلیسی و ولزی دارند. تام دارای سه خواهر است که ماریان، لی آن و کاس نام دارند. لی آن کار تبلیغات تام کروز را بر عهده دارد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

تام کروز بازیگر نقش اول مرد بسیاری از فیلم های برجسته هالیوودی ویلایی با دکوراسیون داخلی روستایی در منطقه ای آرام و دنج برای خودش ساخته است که برای تعطیلات و تمدد اعصاب به آنجا می رود.

ویلای روستایی تام کروز در واقع یک ویلای مدرن با المان های روستایی است و به عبارتی این ویلای زیبا ، مناسب یک اقامت لذت بخش در فضایی روستایی، پیاده روی در تپه های اطراف و زمین های پوشیده از برف، تماشای مناظر خیره کننده کوه های اطراف و… است.

ما امروز در میهن پست می خواهیم طراحی داخلی و نمای بیرونی ویلای روستایی تام کروز را به شما نشان دهیم ، شاید ویلای رویایی شما نیز به آن شبیه باشد.

تام کروز بازیگر نقش اول مرد بسیاری از فیلم های برجسته هالیوودی
تام کروز بازیگر نقش اول مرد بسیاری از فیلم های برجسته هالیوودی

این خانه روستایی که در زمینی به مساحت حدود ۳۰۰۰  متر مربع واقع شده  دارای  چهار اتاق خواب و شش حمام،  یک کتابخانه و یک سالن ورزش است و نمای بیرونی آن به سبک خانه های قدیمی روستایی از ترکیب سنگ و چوب ساخته شده است. طراحی داخلی ویلای تام کروز شباهت های زیادی به طراحی داخلی ویلای پارتکلا در روستاهای مازنداران دارد که به سبک خانه های روستایی مازندران ساخته شده و برای ساختش از معماری و مصالح سنتی استفاده شده است و در مطالب قبلی آن را به شما معرفی کردیم.

در کنار ویلا یک سوئیت کوچکتر نیز ساخته شده که برای اقامت مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و  دارای سه اتاق خواب و سه حمام است.

منظره این  ویلای با شکوه، قله های پوشیده از برف کوهستان، و درختان بلند و سر سبز در دامنه کوه ها است.

ورودی ویلا با گلیم سنتی که در کف آن پهن شده و ساخت کاملا چوبی اش گرما و دعوت کنندگی خانه های روستایی را در خود دارد و در عین حال بزرگ و با شکوه است.

شومینه سنگی عظیم مهم ترین عنصری است که در اتاق نشیمن جلب توجه می کند و گوشه ای دنج برای نوشیدن چای مطالعه فراهم کرده است. به علاوه پنجره های سرتاسری اتاق نشیمن را دلباز و پر نور تر کرده و اجازه استفاده از منظره های اطراف را در همه جای اتاق می دهد. کف فضای نشیمن نیز مانند دیگر فضاها با گلیم سنتی پوشیده شده.

 آشپزخانه این ویلا بیشتر از هر فضای دیگری حال و هوای سبک روستیک دارد. طراحی باز و جزیره بزرگ چوبی در وسط آشپزخانه امکان تعامل اعضای خانواده در هنگام آشپزی و میز کوچک چوبی نیز برای صرف وعده های غذایی خانواده دور هم را فراهم می کند.

اتاق خواب روستایی با پنجره کوچک که با پرده های چهار خانه رنگی آراسته شده و چراغ نفتی قدیمی، گلیم های با طرح های سنتی و در هماهنگی با آن کوسن های سنتی ترکیبی از وسایل وسایل خاطره انگیز خانه های قدیمی را در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به خوبی گرد هم آورده است.

اتاق ورزشی با وجود اینکه زیاد بزرگ نیست شامل یک میز بیلیارد و مناسب دور هم جمع شدن های دوستانه در یک ویلای خارج از شهر است. تابلو های کوچک از تصاویر سیاه و سفید تنها تزئین دیوارهای چوبی ویلاست و مبلمان راحتی پر از کوسن های رنگی گرما و راحتی بیشتری به فضا اضافه می کند.

چند روز اقامت در یک ویلا در دل طبیعت و در محیطی دور از دغدغه های روزمره زندگی امروزی برای کسب انرژی و تمدد اعصاب بسیار کمک کننده است به خصوص که طراحی داخلی آن مانند ویلای تام کروز به سبک روستیک و روستایی گرم و دلپذیر باشد. اگر به سبک روستایی علاقه مند شدید نمونه دیگری از این کلبه های چوبی زیبا را در مطلب کلبه هانسل و گرتل در دل جنگل برای شما معرفی کرده ایم.

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

ویلای روستایی تام کروز

 

1-(18)

 

نمای داخلی ویلای روستایی تام کروز
نمای داخلی ویلای روستایی تام کروز

1-(11)

 

1-(13)

 

1-(12)

 

1-(16)

 

1-(17)

 

1-(22)

 

1-(23)

 

منبع  sothebysrealty

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا