گوناگون

پاسخ مديرروابط عمومي وزارت ورزش به دايي

مازيار ناظمي در ابتداي نشست اميررضا خادم در خصوص صحبت‌هاي علي دايي اظهار داشت: علي دايي گفته است که وزارت ورزش به خبرنگاران پول مي‌دهد که از آنها خوب بنويسند اما بايد بگويم که روزنامه ايران ورزشي که ارگان نزديک به وزارت ورزش و جوانان است، امروز مطلبي را در انتقاد از ما نوشته است. اگر قرار بود فشار بياوريم حتما به آنها فشار مي‌‌آورديم. اما اين شيوه کاري ما نيست.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: دايي در مورد فايل صوتي هم صحبت‌هايي داشته است اگر فايل صوتي بد است هميشه و همه جا بايد بد باشد. دايي گفته است اين مسائل خانوادگي بوده است اما ما مي‌گوييم اصلا خانوادگي نبوده و بحث‌هاي سنگين ميلياردي مطرح شده است. اين مسائل را پروين مطرح و دايي هم دفاع کرد. به اين شکلي که دايي گفته نبوده است.

مدير روابط عمومي وزارت ورزش وجوانان عنوان کرد:‌بحث ما شفاف‌سازي است و مطابق سنت قديمي هر ساله در پايان سال از خبرنگاران که در طول سال فعاليت کرده‌اند، تقدير مي‌کنيم و 200 تا 300 هزار تومان به آنها پاداش مي‌دهيم. در مجموع شايد 5 ميليون تومان هم نشود. اين هزينه‌اي نيست که دايي در مورد آن صحبت کند. زمان عباسي هم از 120 نفر تقدير کردند.

ناظمي گفت: اگر انتشار فايل صوتي بد است بايد بگويد چطور اسناد وزارت ورزش به او مي‌رسد. دايي به ما قول داد نامه‌اي که در آن وزارت ورزش 6 شرط را براي پرسپوليس گذاشته بود،منتشر کند، چرا هنوز منتشر نکرده است. ما در بحث رسانه‌ها و خبرنگاران شفاف هستيم واميدواريم دايي هم در مورد انتشار نامه شفاف عمل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا