گوناگون

نمايندهAFC:فوتبال ايران هواداران پرشوري دارد

چيتان کيم کارني هندي که در ايران به مستر سينک معروف است پيش از اين در حين برگزاري مسابقه‌هاي قهرماني فوتبال نوجوانان آسيا هم به ايران آمده بود. او در جلسه بررسي امکانات ايران براي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 اظهار کرد: پس از اينکه رياست جديد AFC کار را به دست گرفت و تغييراتي در اين کنفدراسيون اعمال شد، قرار شد مراحل گرفتن ميزباني به چند مرحله تغيير يابد و اين تغييرات در بررسي شرايط کشورها براي جام ملت‌هاي 2019 اعمال شود. ايران تاکنون ميزباني‌هاي زيادي گرفته و خاطره خوبي از خودش در تورنمنت‌هاي مختلف در ذهن‌ها بر جاي گذاشته است.

به نقل از ايسنا، وي افزود: تماشاگران ايراني شور و اشتياق وافر خودشان را به فوتبال نشان داده‌اند و نمونه آن برگزاري ليگ قهرمانان آسياست که استاديوم‌هاي ايران همواره پر از تماشاگر بوده است. در حال حاضر 4 کشور براي ميزباني اعلام آمادگي کرده‌اند. ما تاکنون تايلند و امارات را مورد بازديد قرار داده‌ايم و بعد از ايران به عربستان مي‌رويم. هر کشوري که ما براي بازديد مي‌رويم از ما انتظارات زيادي دارند اما همکارانم که به ايران آمده‌اند هر کدام در نقش‌هاي مختلف تخصص زيادي دارند و گزارش‌هايشان را به AFC مي‌دهند تا آن‌ها تصميم لازم را بگيرند.

وي تصريح کرد: از اين فرصت استفاده کرده و آرزوي بهترين‌ها را براي ايران در جام جهاني برزيل دارم و آرزو مي‌کنم ايران با صعودش از مرحله گروهي افتخار بزرگي براي فوتبال ايران بياورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا