گوناگون

پاشازاده: برنده بازي ما بوديم نه آرژانتين

مهدي پاشازاده در خصوص ديدار تيم‌هاي ايران و آرژانتين که منجر به شکست تيم کشورمان در اين بازي شد، گفت: اين بازي چند بخش داشت که در بخش رواني ما مي‌دانستيم آرژانتين تيم قوي است اما توانستيم به چيزي که مي‌خواستيم برسيم. ما خوب دفاع کرديم و به موقع در حمله خوب ظاهر مي‌شديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اي کاش در بازي با نيجريه هم اين گونه بازي مي‌کرديم چرا که پتانسيل بازي ما بالاتر از اينهاست اما من اعتقاد دارم خوب دفاع کردن عيب نيست. مهم با هدف بازي کردن است که مي‌بينيم چلسي هم اين گونه بازي مي‌کند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما در اين بازي چوب داور را خورديم اما همه بازيکنانمان خيلي خوب زحمت کشيدند و کار کردند هر چند آرژانتين موقعيت‌هايي از دست داد به هر حال بايد در نظر گرفت آرژانتين تيم سطح بالايي است و برنده اصلي اين بازي ما بوديم نه آرژانتين.

پاشازاده درباره گلي که ايران در وقت اضافه خورد،گفت: به هر حال تمرکز بازيکنان در وقت‌هاي اضافه از دست رفت و در اين گونه بازي‌ها مي‌بينيم ستاره‌اي مثل مسي که 90 دقيقه نمي‌تواند کاري کند در يک لحظه اثر خودش را در بازي مي‌گذارد.

وي در پايان درباره ديدار ايران مقابل بوسني افزود: فکر مي‌کنم هنوز همه چيز مساعد است و بازيکنان ما بايد به اين خودباوري برسند که مي‌توانند بوسني را شکست دهند اميدوارم در آن بازي بتوانيم نتيجه بگيريم و فارغ از بازي نيجريه مقابل بوسني هنوز هم همه چيز دست خودمان است و مي‌توانيم با يک برد اميدوار باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا