گوناگون

زابالتا: ايران مقابل آرژانتين 11 نفره دفاع مي‌کرد

پابلو زابالتا، مدافع تيم ملي فوتبال آرژانتين پس از پيروزي يک بر صفر شب گذشته (شنبه) اين تيم مقابل ايران در گروه F جام جهاني 2014 برزيل گفت: مي‌دانستيم بازي دشواري در انتظارمان خواهد بود، چون ايران تيمي است که با 11 بازيکن به کارهاي دفاعي مي‌پردازد و در اين بازي نيز همينطور عمل کرد.

مدافع منچسترسيتي تصريح کرد: با وجود دفاع فشرده ايران يافتن راه نفوذ کار دشواري بود. در مقابل ايراني‌ها با استفاده از ضدحملات دو يا سه موقعيت گلزني روي دروازه ما خلق کردند. زماني که ما توپ را در اختيار مي‌گرفتيم به دنبال تدارک حمله با نفرات زياد بوديم و طبيعي بود که در خط دفاعي‌مان فضاي زيادي براي حرکت ايراني‌ها به وجود بيايد و آنها به موقعيت گل برسند.

وي افزود: در نيمه دوم کار را براي خودمان دشوار کرديم ولي به هر حال موقعيت‌هايي را روي دروازه ايران خلق کرديم و در پايان هم به پيروزي رسيديم.

زابالتا در پايان خاطرنشان کرد: وقتي شما بازيکن سطح بالايي همچون ليونل مسي را در ترکيب داريد که مي‌تواند سرنوشت بازي را يک‌تنه رقم بزند، هميشه براي رسيدن به موفقيت شانس داريد. از اينکه بهترين بازيکن جهان را در تيم‌مان داريم، لذت مي‌بريم و مي‌دانيم که ليونل در شرايطي که به او نياز خواهيم داشت، همانند اين بازي به کمک‌مان خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا