گوناگون

پرونده ناپديد شدن كودك جويباري پيچيده تر شد

سلامت نیوز: با گذشت 16 روز از ناپديد شدن كودك پنج ساله جويباري، هنوز هيچ دليلي درخصوص قتل يا ربوده شدن او به دست نيامده است. اين در حالي است كه جمجمه كودكي در حياط خانه اين كودك كشف شده كه معماي پرونده را پيچيده كرده است.

سردار جعفري نسب، فرمانده انتظامي استان مازندران در اين باره گفت: 28 تيرماه امسال مرد 75 ساله يي با مراجعه به كارآگاهان پليس آگاهي جويبار از ناپديد شدن فرزند پنج ساله اش خبر داد.
او به ماموران گفت: ديروز وقتي از مزرعه به خانه برگشتم، ديدم همسرم هراسان و نگران است. وقتي از او علت نگراني اش را پرسيدم، گفت از صبح كه تو به مزرعه رفته يي، عارف پسر پنج ساله مان هم از خانه خارج و ديگر برنگشته است. همسرم فكر مي كرد كه عارف همراه من به زمين هاي كشاورزي آمده است.

به خاطر همين وقتي به خانه برگشتم تازه متوجه ناپديد شدن پسرم شده بود. پس از اين شكايت تيمي از ماموران تحقيقات را آغاز كرده و به همراه سگ هاي زنده ياب تمام منطقه را جست وجو كردند اما هيچ ردي از اين كودك به دست نيامد. كارآگاهان ابتدا تصور مي كردند كه پسر پنج ساله قرباني آدم ربايي شده اما در ادامه مشخص شد كه وي ربوده نشده و هيچ فردي در اين زمينه با خانواده كودك تماسي نداشته است. در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت پنجم مردادماه، جمجمه بچه يي در مقابل خانه كودك ربوده شده پيدا شد.

با بررسي هاي پليسي مشخص شد كه فرد يا افرادي براي تغيير مسير تحقيقات جمجمه را در مقابل خانه عارف رها كرده اند. سردار جعفري نسب گفت: شايعات زيادي در خصوص اين پرونده مطرح شده اما پليس با جديت تحقيقات را در اين زمينه آغاز كرده و جمجمه كشف شده براي آزمايش به پزشكي قانوني ارسال شده است.

منبع:روزنامه اعتماد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا