گوناگون

پيروزي برزيل برابر کلمبيا در نيمه نخست

از 30 دقيقه بامداد امروز (شنبه) تيم‌هاي برزيل و کلمبيا در ورزشگاه کاستلائوي شهر فورتالزاي به مصاف هم رفتند تا دومين بازي مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014 را برگزار کنند که نيمه نخست آن با تک گل دقيقه 7 سيلوا يک بر صفر به سود برزيل به پايان رسيد.

برزيلي‌ها که دوست نداشتند در اين بازي کلمبيا براي‌شان دردسرساز شود از همان ابتدا به فکر باز کردن دروازه حريف بودند. آنها پس از گذشت تنها 7 دقيقه از آغاز بازي صاحب کرنر شدند و تياگو سيلوا توانست روي ارسالي که نيمار داشت اولين گل برزيل را به ثمر برساند.

در ادامه باز هم اين زرپوشان برزيلي بودند که روي دروازه حريف خود موقعيت‌سازي مي‌کردند و از جمله مهمترين آنها در دقيقه 20 رقم خورد. در اين زمان از بازي هالک با يک شوت دروازه کلمبيا را تهديد کرد اما توپش توسط دروازه‌بان کلمبيا دفع شد تا به اسکار برسد. اوسپينا اين بار شوت مهاجم ديگر برزيل را به طور کامل مهار کرد تا خطر از بيخ گوش اين تيم بگذرد.

کلمبيا که در نيمه اول بازي سايه‌اي از تيم مقتدر ديدارهاي اخير نشان مي‌داد در ادامه توانست از زير فشار حملات برزيل خارج شده و به دروازه ميزبان جام بيستم نزديک شود اما حملات اين تيم راه به جايي نبرد و بازي در نيمه نخست به برتري يک بر صفر برزيل انجاميد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا