گوناگون

پیروزی ژاپن در پایان نیمه اول/ یخچالی و جمشیدی در ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران از دقایقی قبل در اولین دیدار مسابقات کاپ آسیا به مصاف ژاپن رفت.

سامان ویسی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی ترکیب اولیه ایران را در این دیدار تشکیل می دادند. یخچالی با شماره 10 که به حامد آفاق اختصاص دارد به همراه محمد جمشیدی در ترکیب ابتدایی جای گرفته اند.

یخچالی اولین امتیاز ایران را هم در جواب 3 امتیازی ابتدایی ژاپن به دست آورد و بعد از چند دقیقه جای خود را به سجاد مشایخی داد. مشایخی که جایگزین آرن داودی در ترکیب کاپ آسیا شد، دیرتر از سایر بازیکنان به چین اعزام شده بود.

بچیروویچ سرمربی ایران به صورت چرخشی از بازیکنان روی نیمکت تا پایان کوارتر اول استفاده کرد و این کوارتر با نتیجه 17 بر 15 به نفع ژاپن تمام شد.

استفاده از تمام بازیکنان در نیمه اول

بچیروویچ تا پایان نیمه اول از تمام 11 بازیکن روی نیمکت در بازی استفاده کرد و این نیمه با نتیجه 33  بر 30 به نفع ژاپن  تمام شد. بازیکنان ایران در نیمه اول دفاع چندان خوبی نداشتند و بازیکنان کوتاه قد ژاپن با وجود تفاوت قد در تعداد ریباند ها با بازیکنان ایران برابر بودند.

اوشین ساهاکیان با 6 امتیاز و حامد حدادی با 5 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکنان ایران در نیمه اول بودند. تاناکا با 8 امتیاز بهترین بازیکن ژاپن بود.

ایران در شروع نیمه دوم با یک دور 10 امتیازی بازی را در دست گرفت و اختلاف نیمه اول را جبران کرد. ایران با دفاع بهتر کوارتر سوم را با نتیجه 15 بر 7 برد.

در حالی که بازی 42 بر 40 به نفع ایران بود، محمد جمشیدی یک پرتاب سه امتیازی را در ثانیه های آخر کوارتر به ثمر رساند و با این پرتاب کوارتر سوم با نتیجه 45 بر 40 به نفع ایران تمام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا