گوناگون

پیشنهاد ۴۰میلیون پوندی به سوارس به یک شرط!

لوییس سوارس اگر قبول کند که بند عدم گازگیری در قراردادش را هم امضا کند بارسلونا او را با پرداخت 40 میلیون پوند از لیورپول می خرد.

به گزارش خبرآنلاین، پیشنهاد کاتالان ها قراردادی پنج ساله با دستمزد 160 هزار پوند در هفته به ستاره اروگوئه ای است. اما مسئولان بارسلونا گفته اند که در مفاد قرارداد ماده ای گنجانده شده تا همه چیز داخل و خارج از میدان به نفع هر دو طرف باشد. این که سوارس تا به حال سه بار به خاطر گاز گرفتن یک بازیکن حریف محروم شده و با محرومیت چهار ماهه از فوتبال به خاطر گاز گرفتن کیه‌لینی در جام جهانی مواجه شده باعث شده تا بارسلونا با احتیاط بیشتری برخورد کند.

لیورپول برای فروش سوارس 80 میلیون می خواهد اما بارسلونا فقط 50 تا می پردازد که شامل فروش الکسیس سانچس هم می شود. در ضمن بارسا باید در مبارزه سوارس علیه این محرومیتش از وی حمایت کند. سوارس قصد دارد خوان دی دیویس کرسپو را به عنوان وکیل مدافع خودش به خدمت بگیرد. مردی که تخصص اش پرونده های ورزشی است. سوارس هم چنان مدعی است که کیلینی را گاز نگرفته و این یک حادثه بوده و حاضر است در دادگاه حکمیت در ورزش هم حضور پیدا کند.

مورینیو: محرومیت سوارس عجیب بود

ژوزه مورینیو از جمله چهره هایی است که به محرومیت سوارس واکنش نشان داده و گفته مدت آن بسیار طولانی است:« به دلیل این که او رفتار مناسبی توی زمین نداشته مجازات حق اش بوده اما این که حق ورود به استادیوم ها را ندارد برایم عجیب است.چه می شد اگر او در جمع تماشاگران اروگوئه می نشست و بازی با کلمبیا را تماشا می کرد؟ اما خب چون دو بار دیگر هم این کار را کرده بوده این مجازات درست است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا