گوناگون

چالوس و هراز فردا یکطرفه می‌شود

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدحسین حمیدی دراین‌باره گفت:‌ براساس آخرین گزارش‌های دریافتی ترافیک در محورهای هراز، کرج، فیروزکوه و چالوس پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در سایر محورهای کشور مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است، افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود فردا موج بازگشت از سفر از استان های شمالی به تهران تشدید شود از این‌رو محورهای چالوس و هزار در روز جمعه به سمت تهران یکطرفه خواهند بود.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشت مسافران از سفر، از رانندگان خواست تا براساس زمانبندی دقیق نسبت به بازگشت اقدام کرده و به قوانین و مقررات رانندگی توجه کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز، تردد از شانه خاکی، رانندگی درلاین مخالف پرهیز کنند.

حمیدی از رانندگان خواست پیش از بازگشت خواب کافی داشته باشند و در طول مسیر اگر با خواب آلودگی مواجه شدند حتما در نقطه‌ای از جاده یا استراحت‌گاه‌های بین راهی توقف کرده و پس از استراحتی کوتاه ادامه مسیر دهند.

وی درباره آخرین وضعیت جوی کشور نیز گفت: براساس گزارش‌های دریافتی در اغلب محورهای استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا