Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

چه عواملی در اعتبار سایت موثرند؟

ایجاد اعتبار برای سایت راه بسیار موفقی در بدست آوردن نتایج بهتر در کسب و کار آنلاین است. اگر می خواهیم بازدید کننده های بیشتری از سایت ما دیدن کنند باید به نکات بسیار مهمی در زمینه اعتبار دامنه و سایت خود توجه کنیم. در ادامه هشت مورد از مواردی که باید در اعتبار سایت خود در نظر داشته باشیم ارائه شده است:

  1. مداومت

هر چه تداوم و Consistency در یک سایت بالاتر باشند بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آن سایت خواهند داشت. با تداوم در اجرای تمام نکات لازم در سئو و اعتبار سایت می توانیم معروفیت خوبی در میان بازدیدکنندگان و کاربران اینترنت داشته باشیم.

  1. حذف نیازمندی های غیر ضروری

اگر کاربران و بازدیدکنندگان برای کامنت گذاشتن زیر پست ها یا چت آنلاین و یا خرید محصولات نیاز به ثبت نام و ایجاد اکانت کاربری در سایت مورد نظر داشته باشند اعتماد آنها کاهش یافته و با احتمال بالایی سایت را ترک می کنند. زمانی که صرفا با یک ایمیل می توانیم فرایند را به چرخش درآوریم درخواست شماره تلفن و موبایل مقاومت کاربر را بیشتر کرده و باعث کاهش اعتماد خواهد شد.

  1. پاسخ به سوالات معمول و رایج

کاربران سوالات و اهدافی دارند و برای همین سرچ می کنند. پاسخ به سوالات رایج می تواند جواب مستقیمی به سوالات احتمالی کاربران باشد. این کار اعتبار دامنه را بالاتر خواهد برد.

سازمان ها و شرکت های بزرگ معمولا یک صفحه کامل را به سوالات رایج اختصاص می دهند. این کار بسیار خوب است و می تواند صداقت سایت را به مشتریان نشان دهد.

  1. عدم استفاده از اصطلاحات خاص

اگر محصولات ما به طیف وسیعی از کاربران فروخته می شود استفاده از کلمات تخصصی اصلا مناسب نیست. تحقیقات نشان می دهند که افراد منظور خود را مستقیم بیان کرده و پاسخ مستقیم و ساده ای برای آن می خواهند. از اصلاحات خاص فقط برای مشتریان خاص استفاده می کنیم.

گاهی اوقات این تکنیک می تواند در موارد خاصی موثر واقع شود. اما به یاد داشته باشیم که بهتر است از این نوع محتوا در موارد بسیار خاص استفاده کنیم. استفاده زیاد از متن و محتوای خصوصی اعتبار سایت را پایین می آورد.

  1. بلاگ را به روز نگه دارید

تولید منظم و روزانه محتوا به کاربران نشان می دهد سایت ما بسیار جدی است و به خوبی از آن نگهداری می شود. این کار باعث می شود افراد مراجعات متعددی به سایت داشته باشند؛ به روز بودن محتوای وبلاگ باعث می شود کاربران که به دنبال منابع جدید و نو هستند از سایت ما استفاده کنند.

  1. از افراد متخصص در محتوا استفاده کنید.

بازدیدکنندگان دائم به دنبال سایت هایی هستند که به قدر کافی حرفه ای و متخصص باشند تا بتوانند پاسخ های خود را براحتی دریافت کنند. این محتوای به روز و تازه می تواند افراد را به اهدافشان نزدیک تر کند. کاربران محتوای به روز شده ای می خواهند که جزئیات آن کافی باشد و حالتی نو داشته باشد.

  1. تبلیغ را به کمترین حد ممکن برسانید

افراد از تبلیغات متنفرند. دلیلش این است که پیام های تبلیغاتی آزاردهنده هستند، باعث بهم خوردن تمرکز آنها می شوند و هر جایی در وب قابل مشاهده هستند. تبلیغات ازار دهنده مانع از افزایش اعتبار وب سایت ما می شوند. عدم استفاده از تبلیغات و یا استفاده کمینه از آنها باعث می شود در طولانی مدت اعتبار و اعتماد سایت ما افزایش یابد.

  1. خدمات مشتریان موثر

خدمات به مشتریان اگر با کیفیت بالایی صورت بگیرد باعث افزایش اعتبار کسب شده خواهد شد. پشتیبانی سایت اگر دوستانه و موثر باشد باعث بهبود کیفیت تجربه کاربران در تعامل با سایت ما شده و تأثیر به سزایی بر اعتبار سایت خواهد گذاشت.

۹- میزبان سایت

سرویسی که برای میزبانی از سایتمان از آن استفاده می کنیم، می تواند بر اعتبار سایت ما به روش های گوناگونی تأثیر بگذارد. برای مثال یک هاست پرسرعت که از منابع قوی تری برای میزبانی استفاده کند، تداوم، پایداری و رضایت کاربری بهتری به همراه خواهد داشت.

و یا یک سرور مجازی ایران یا خارجی که آپ تایم بالایی داشته باشد، باعث حضور دائمی و بدون قطعی سایت ما خواهد شد که این موضوع علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، اعتبار سایت را در چشم موتورهای جستجو نیز بالاتر خواهد برد.

وب سایت هایی که بازدیدکنندگان زیادی داشته و تعداد ریکوئست های آنها بیشتر از گذشته است، به منابع قدرتمندتری نیاز داشته و اغلب به سمت خرید سرور اختصاصی ایران یا آلمان روی می آورند.

یکی از بهترین ارائه دهندگانی که می توانید از طریق آن تمام سرویس های مذکور را با بهترین کیفیت و بالاترین میزبان آپ تایم تهیه کنید، شرکت صباهاست است که اخیراً یکی از به یکی از بزرگترین و معتبرترین سرویس دهندگان خدمات هاستینگ در ایران تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا