گوناگون

کارمندان مدیریت درآمد را جایگزین مدیریت هزینه کنند

استاندار البرز گفت: کمبود بودجه و منابع مالی دستگاه‌های دولتی لزوم مدیریت درآمد را برای کارکنان دولتی ضروری می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سید حمید طهایی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی استان البرز که امروز(چهارم شهریور)، با حضور فرماندار شهرستان کرج و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در باشگاه فرهنگی – ورزشی میلاد برگزار شد، طی سخنانی اظهارکرد: کارمندان باید در هر شرایط و موقعیتی تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشند و صادقانه به مردم خدمت کنند.

وی افزود: کارمندان باید با خلق و خوی خوش در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب و خدمت به ملت گام بردارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کارمندان باید بدانند مراجعه مردم به آنها یک نعمت است لذا باید با برخورد مناسب در جهت تسریع انجام کارهای مردم وچارچوب قانون، از این فرصت طلایی برای سعادت دنیوی و اخروی بهره ببرند.

وی ادامه داد: کارمندان چرخ دنده زندگی مردم را به حرکت وا می‌دارند ولی متاسفانه گاهی شاهد آن هستیم که در حق کارمندان دولت جفا می‌شود ولی این موضوع نباید انگیزه کارمندان را برای خدمت‌رسانی به مردم کاهش دهد.

استاندار البرز در ادامه به ضرورت افزایش نظارت در ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: سیستم نظارتی برخی ادارات ضعیف عمل می‌کند و این موضوع بر کیفیت عملکرد کارکنان دولت تاثیر می‌گذارد لذا مدیران بخش‌های دولتی باید بر روند فعالیت کارمندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین از تخصص کارمندان دولتی سخن به میان آورد و گفت: کارمندان دولت باید به کار خود اشراف کامل داشته باشند؛ چرا که دانش بالا بر نحوه فعالیت آنان اثر مثبت می‌گذارد.

طهایی ادامه داد: کارمندان باید مدیریت درآمد را جایگزین مدیریت هزینه کنند و تنها به فکر صرف هزینه‌های دولتی نباشند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به انهدام و به غنیمت گرفتن پهپاد اسرائیلی توسط پاسداران اشاره کرد و افزود: ملت ایران بخشی از امنیت خود را مرهون نیروهای سپاه پاسداران است، سربازانی که با تمام وجود تلاش می‌کنند تا آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورند.

طهایی در پایان گفت: اگر خیانتکاران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و تمام نقشه‌های شومشان نقش برآب می‌شود از فعالیت نیروهای امنیتی کشور نشأت گرفته است.

لازم به ذکر است پس از پایان این مراسم استاندار البرز به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سومین روز از هفته دولت با حضور در مسجد جامع رجایی شهر کرج در ملاقات مردمی به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا