گوناگون

رسانه‌ها واقعیات جامعه را با بصیرت روشنگری کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رسانه‌ها واقعیات جامعه را با بصیرت روشنگری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در نشست هم اندیشی مدیران مسئول و سردبیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار دارد، رسانه ها واقعیات جامعه را با بصیرت روشنگری کنند.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی که برای ارزشمند شدن اصل نظام، از جانشان گذشتند، اسطوره‌های واقعی هستند، تصریح کرد: اگر انسان با اخلاص و ایمان کار کند، موفق و پیروز می‌شود.

بابازاده قانع با اشاره به وجود 3400 شهید در استان اردبیل، خطاب به رسانه‌ها گفت: با وجود این تعداد شهید در استان، چه کسی می‌خواهد، این شهدا را مطرح و حق آنان را ادا کند؟

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه با اعتقاد کامل طبق تنفیذ مقام معظم رهبری، از دولت حمایت می‌کنیم، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال هیچ‌کدام از جریانات سیاسی نرفته است.

وی با اشاره به برگزاری کنسرت‌های اخیر در اردبیل، خواستار برگزاری شب‌های شعر در ایام فرهنگی برای رزمندگان شد.

در ادامه رضا حامدی معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز اردبیل وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) را به عنوان مبنای عمل رسانه‌ها معرفی کرد و افزود: رمز تداوم انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مطبوعات و رسانه‌ها باید مشکلات جامعه را مطرح کنند و در نهایت از تفرقه بین مسئولین و مردم بپرهیزند.

معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز اردبیل با اشاره به مظلوم واقع شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در میان مسئولین و مردم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران متفاوت از انقلاب‌های دیگر است و فرامین مقام معظم رهبری باید سرلوحه امور قرار گیرد.

حامدی با بیان اینکه کلیه هدف گذاری‌ها باید بر مبنای فرامین مقام معظم رهبری باشد، افزود: هدف و مقصود رسانه‌ها، باید ایجاد آرامش و وفاق در جامعه باشد.

وی صدا و سیما را تابع حاکمیت، نظام و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: خدمات دولت نیز خدمات نظام محسوب می‌شود.

معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز اردبیل رمز موفقیت رسانه را توجه به خواست و نیاز مخاطب عنوان و خاطرنشان کرد: علی رغم تلاش‌های صدا و سیما تلاش کرده‌ایم برنامه‌ها و اخبار مردم محور باشند، اما باز هم تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا