گوناگون

کاهش 34 درصدی جرایم در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کاظم مجتبایی در مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه نیروی انتظامی که با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار، اعضای شورای تأمین و اعضای شورای شهر در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم برگزار شد، در سخنانی عید سعید غدیر را تبریک و یاد شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی و امام شهدا را گرامی داشت.

وی با سپاس از اینکه که افتخار خدمت گذاری به ملت انقلابی برایشان فراهم شده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با قبول تأمین امنیت و آسایش چنین مردمی به میدان آمده است تا زیبا‌ترین نعمت الهی که امنیت و آسایش است را به ارمغان آورد.

فرمانده انتظامی قم عنوان کرد: پلیس به خوبی دریافته است که در چه جایگاهی قرار گرفته است و توقع مردم و انتظار رهبری از او چیست و در این مسیر اصل ولایت مداری، دینداری و مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

نیروی انتظامی فرهنگ محور و اجتماع مدار است

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با افراد خستگی ناپذیر در حال خدمت است و توانسته با مراکز قدرتمند علمی و پژوهشی رقابت کند، افزود: این نیرو، فرهنگ محور و اجتماع مدار است.

سردار مجتبایی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی قم با دریافت و اجرای دستورات فرماندهی ناجا و استفاده از کارکنان امین توانسته در راستای اهدافش پیش برود، گفت: نیروی انتظامی قم با برخورد مقتدرانه با کانون‌های جرم و برقرای امنیت در جامعه کارنامه خوبی را به نمایش گذاشته است.

وی از کاهش 34 درصدی جرایم در قم خبر داد و افزود: در ارتباط با سامانه 110 با ماهیتی که در کنترل مأموریت‌ها دارد رتبه اول کشور را کسب کرده‌ایم.

فرمانده ناجا اظهار کرد: پلیس در مسیر نیاز معنوی، علمی خود و با بهره گیری از استعداد‌های ملی و منطقه‌ای و ارتباط با علما و مراجع تقلید و نیز اعضای شورای تأمین توانسته در مسیر رسیدن به هدف و برقراری امنیت تلاش و توفیقاتی را به دست آورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا