گوناگون

کلاژن سازی آسان در خانه

klajen کلاژن سازی آسان در خانه

کلاژن پروتئینی است معمولی که در پوست باعث بوجود آمدن  وضعیت ارتجاعی میشود، شکل ظاهری پوست را بوجود آورده و بافت آن را درست میکند. متاسفانه  اندازه  تولید کلاژن در بدن، با بالا رفتن سن کاهش می‌یابد. اما  میتوان با خوردن خوراکی هایی که رنگ تیره دارند ، از کاهش کلاژن پیشگیری کرد.

بررسی ها نشان می دهند توت شاتوت و زردآلو جزو میوه هایی هستند که در شفافیت و از بین بردن چروک های پوستی نقش زیادی دارند و مواد موجود در این میوه ها در ترمیم سلول های آسیب دیده، تولید سلول های جدید و  تغذیه‌ی سلول ها نقش مهمی‌دارند.

محققان در تازه ترین  مطالعات خود دریافته اند زیتون و روغن ماهی در شادابی پوست بسیار موثر هستند و ترکیبات آن ها در خیلی از داروها به کار می رود.

الان در فصل تابستان گیلاس، آلبالو، انواع توت ها منابع آنتی اکسیدان به شمار می روند، طوری که معادل شان در طبیعت اصلا وجود ندارد و با مصرف آن ها می توان تمام مشکلات پوستی اعم از شل شدن،افتادگی،لکه ها و حتی جوش های پوستی را نیز درمان و بهبود بخشید،کافی است با مصرف این میوه ها و خوردن چند عدد زیتون در روز داشتن پوستی سفت و محکم در تمام سنین عمرتان را تضمین کنید

منبع-http://www.yjc.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا