گوناگون

کنسرت شاد گیلکی در تالار فخرالدین گرگان برگزار می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی صفایی صبح سه شنبه در گرگان گفت: تهیه‌کنندگی این کنسرت را «پردیس سینمایی کاپری» و «شرکت اهالی امروز فرهنگ» با حمایت بها (بازار هوشمند ایرانیان)، هتل آپارتمان بهشت هیرکان بر عهده دارند.

وی افزود: مجموعه کاپری و به‌ویژه مهندس محمدرضا نجفی، سرمایه‌گذار مجموعه، علاقه‌مند به حضور موثر در حوزه فرهنگ و هنر، اجرای آثار فاخر در حوزه موسیقی و تئاتر و همچنین حمایت از هنرمندان جوان و بومی هستند و کاپری طی ماه‌های گذشته نیز به‌صورت قوی وارد این حوزه شده ‌است.

وی با سپاس از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان افزود: گروه تاسیان از گروه‌های خوب شمال کشور است که برای حفظ گویش و فرهنگ بومی تلاش می‌کند و تاکنون اجرای بسیار موفقی در شمال، تهران و خارج از کشور داشته است.

مدیر اجرایی این کنسرت نیز گفت: گروه تاسیان در سال 1387 با ترکیبی از هنرمندان با تجربه و جوان گیلان، به‌منظور حفظ و اشاعه فرهنگ و هنر گیلان تشکیل شده و اعضای آن را حسین تقی‌نژاد (سرپرست، سنتور)، امیر ادارکی (کمانچه)، سروش شجاع‌طلب (کمانچه التو)، فرهاد یحیی‌پور (نی)، حمید سماعی (بم‌تار)، مریم پوریا (سه‌تار)، آرین قلی‌پور (تمبک)، ملاحت حداد (هم‌خوان)، کیارش عشقی (دایره)، سحر یوسفی (هم‌خوان)، رامین ربنشه (نقاره، کوزه) تشکیل می‌دهند.

محمدرضا ملک‌زاده افزود: این کنسرت 25 خرداد در 2 نوبت 30/18 و 21 به اجرا درخواهد آمد و بلیط‌های آن در سه نرخ 20، 25 و 30 هزار تومان عرضه خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان برای خرید بلیط می‌توانند از روز سه‌شنبه به گیشه سینما کاپری، موسیقی روزبه و خانه کتاب مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا