گوناگون

کهگیلویه و بویراحمد بهترین مکان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کریدور شمال به جنوب بهترین مکان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی در مراسم افتتاح نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون در مصلای یاسوج افزود: هرچه قدر از این نمایشگاه‌ها در استان و در شهرهای مختلف به خصوص یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود، معرفی بهتری از استان به کشور خواهیم داشت.

وی اظهارکرد: امروز مهمترین وظیفه ما مسئولان و خود مردم معرفی هر چه بیشتر استان است که در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصاد و فرهنگ می‌توان این کار را انجام داد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی برای معرفی استان یکی از راه‌ها برپایی نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در نقطه‌ای استراتژیک از کشور ایران واقع شده که کریدور شمال به جنوب است و می‌توان از این ظرفیت خوب در راه اعتلای استان در بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد نهایت بهره را برد.

زارعی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی و تخصصی علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی نوعی تبادل فرهنگی میان استان و سایر مناطق را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نمایشگاه کتاب سال گذشته در یاسوج و استقبال بی‌نظیری از آن نمایشگاه ادامه داد: این استقبال مردم پیام‌های زیادی داشت از جمله این که مردم نسبت به نمایشگاه‌ها و برپایی آن‌ها اعتماد دارند که لازم است این اعتماد مردمی با عملکردهای خوب پاسخ داده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی قیمت مناسب و کیفیت کالاها را دو عنصر اساسی برای حفظ اعتماد مردمی به نمایشگاه‌ها عنوان و اضافه کرد: نباید با عملکردهای نامطلوب این اعتماد مردمی را سلب کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا