گوناگون

کودکان «محک» دروازه حقیقی را باز کردند

خبرگزاری تسنیم: علیرضا حقیقی که امروز (یکشنبه) با حضور در مؤسسه محک پیراهنش که در بازی مقابل آرژانتین پوشیده بود را به این مؤسسه اهدا کرد، در حرکتی نمادین با کودکان مبتلا به سرطان محک مسابقه پنالتی داد.

* حقیقی پس از اهدای پیراهن شماره 12 خود پیراهنی از مؤسسه محک به یادگار دریافت کرد که روی آن نقاشی کودکان این مؤسسه نقش بسته بود. همچنین مؤسسه محک چهار پیراهن دیگر به صورت یک بسته آماده کرده بود تا به چهار دروازه‌بان تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 اهدا کند و آمادگی آنها را برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان بگیرد.

رومرو دروازه‌بان آرژانتین، وینسنت انیاما دروازه‌بان نیجریه و آسمیر بگوویچ دروازه‌بان تیم ملی بوسنی‌وهرزگوین که حریفان ایران در جام جهانی بودند پیراهن‌های‌شان بر تن کودکان محک نقش بسته بود و از آنها رونمایی شد. همچنین پیراهنی با نام خولیو سزار، دروازه‌بان تیم ملی برزیل که میزبان این دوره از مسابقات جام جهانی است، توسط مؤسسه محک آماده شده است. قرار است این پیراهن‌ها به سزار و سه دروازه‌بان تیم‌های همگروه ایران اهدا شود.

* یکی از کودکان مؤسسه محک به نام آرین که پیراهن جواد نکونام را برتن کرده بود پیراهن حقیقی را دریافت کرد و قرار شد با او مسابقه پنالتی بدهد. آرین اعلام کرد که قصد دارد امروز به حقیقی گل بزند و این کار را در مسابقه نمادین پنالتی انجام داد.

* برای مسابقه نمادین پنالتی دروازه‌ای در سالن اصلی مؤسسه محک آماده شده بود که دروازه‌بان تیم ملی کشورمان درون دروازه ایستاد و کودکان محک به او گل زدند.

* از این مراسم استقبال چشمگیری شده بود و عده‌ زیادی از جمله هواداران فوتبال، کارکنان مؤسسه محک و خبرنگاران و عکاسان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا