گوناگون

برخورد گرم قلعه‌نویی با عابدزاده و استیلی

خبرگزاری تسنیم: تمرین نوبت صبح امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 و 30 دقیقه در سالن وزنه مجموعه انقلاب آغاز شد.

* در این تمرین تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال حضور داشتند اما ستار همدانی، کرار جاسم و دروازه‌بان برزیلی این تیم غایب بودند.

* بازیکنان استقلال ابتدا 15 دقیقه در زمین چمن مصنوعی دویدند و در ادامه به مدت 45 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تیم کار با وزنه را انجام دادند.

* نکته قابل توجه تمرین صبح همزمانی تمرین آبی‌پوشان با مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال راه‌آهن بود. حمید استیلی و احمدرضا عابدزاده، سرمربی و مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال راه‌آهن در حاشیه این تمرین برخورد گرمی با امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال داشتند. گفت‌وگوی عابدزاده و قلعه‌نویی برای دقایقی تمرین استقلال و راه‌آهن را تحت تأثیر قرار داده بود و بازیکنان دو تیم به آنها نگاه می‌کردند.

* دستیاران امیر قلعه‌نویی در خصوص دلایل غیبت کرار جاسم در تمرین امروز از یکدیگر سؤال می‌پرسیدند.

* مصدومیت شدید نیمار، مهاجم تیم ملی برزیل در دیدار مقابل کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 سوژه مربیان و بازیکنان استقلال شده بود. آنها معتقد بودند که برزیل بدون نیمار مقابل آلمان شکست می‌خورد.

* به بازیکنان استقلال اعلام شد که پس از پایان تمرین به سمت باشگاه استقلال بروند تا ساک‌های جدید خود را تحویل بگیرند.

* تمرین نوبت عصر استقلال ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در کمپ این باشگاه برگزار می‌شود. آبی‌پوشان فردا صبح نیز تمرین خواهند کرد اما عصر دوشنبه به استراحت می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا