گوناگون

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند آینده‌نگری و مقاومت است

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج تنها سازمانی است که به صورت عملی وارد میدان شده و با توجه به اقدامات سال‌های گذشته به عنوان با تجربه ترین دستگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، ابراهیم عزیزی، امروز، پنجشنبه 23 مرداد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حرکتهای خوبی که بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی شروع کرده باید مورد حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص دولت قرار گیرد، افزود: بسیج سازندگی با دارا بودن عزم ملی و روحیه جهادی، نیازمند حمایت دولت است.

وی، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند اعتماد، امید، آینده نگری و مقاومت دانست و ادامه داد: برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید به سمت فرهنگ سازی و ایجاد یک فضای همگانی پیش رویم.

عزیزی با اشاره به اینکه دشمن تا مرز تغییر ذائقه ما در حوزه اقتصادی پیش رفته است، ادامه داد:در اولویت قرار دادن مصرف تولید داخلی از جمله مولفه‌های تعیین کننده در عرصه اقتصاد مقاومتی است که باید آن را به عنوان یک اصل مد نظر قرار دهیم.

وی، تولید کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و علمی کردن کشاورزی را از گامهای اصلی در حوزه تولید دانست و افزود: باید با شناسایی ظرفیت‌ها و بهره گیری از ظرفیت بومی محلی، اقتصاد مقاومتی را به پیش بریم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا