Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعلمی و فناوری

با ساعت دیواری هوشمند Glance Clock آشنا شوید

با ساعت دیواری هوشمند Glance Clock در حالی می شود از زمان دقیق انجام هر کاری مطلع شد که با تنطیم این ساعت می تواند بدون فراموشی زمانبدنی انجام کارهای روزانه را به ما یادآور کند. در این پست با ویژگی های جدید این ساعت دیواری هوشمند Glance Clock بیشتر آشنا خواهید شد . برای مشاهده توضیحات در ادامه با میهن پست همراه باشید .

این روز ها همه افراد به دنبال این هستند که زمانشان را با بهترین روش ها مدیریت کنند . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بطور مثال در حال سر و کله زدن با دوستانتان در شبکه های اجتماعی هستید و هنگامی که به خود می آیید می بینید که چندن ساعت را بیهوده تلف کرده اید .

ساعت دیواری Glance Clock طراحی شده تا با ارائه پیام هایی دیگر هیچ بهانه ای برای شما باقی نگذارد . فقط کافیست اطلاعاتی از زندگی روزمره خود را به این ساعت دیواری هوشمند ارائه کنید ، در زمان مناسب ساعت این اطلاعات را به شما یادآوری می کند . البته امکان همگام سازی ساعت با گوشی های هوشمند هم موجود است و می توانید اطلاعات را داخل نرم افزار مربوطه از روی گوشی به این ساعت دیواری وارد کنید .

بطور مثال اگر آلارم گوشی خود را روی ساعت ده صبح تنظیم کنید ، ساعت در موعد مقرر با پیغام ” hello ”  شما را از خواب بیدار خواهد کرد و یا حتی هنگام ناهار و خواب هم پیغامی روی صفحه نمایشگر آن نقش میبندد که تنها کافیست به آن عمل کنید تا زمان شما در هر روز مدیریت شود .

قابلیت دیگر این ساعت دیواری هوشمند در نمایش تماس ها و پیامک هایی است که به روی گوشی شما خواهد آمد . در زمان کار نیازی نیست که گوشی خود را چک کنید تنها کافیست تا نگاهی به ساعت داشته باشید اگر پیام و یا تماس مهمی در کار باشد ساعت آن را  به شما نشان خواهد داد .

باهم در میهن پست تصاویری از مبارزه ربات های جنگجوی چند تنی را تماشا خواهیم کرد.

منبع : indiegogo

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا